Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
Het is al opgelost, bedankt voor de tip signmodel!
ik heb 6 zalmkoppen, 4 zalmlijven met kop en 1 zalmlijf over, is er iemand die dit wilt overnemen? de lijven zijn enorm bevleesd. hare majesteit is het gelukt om ook maxje ervan te overtuigen dat deze niet te eten zijn en hij is ermee ingegaan.
Ik heb wel interesse in jou vis Signmodel!
Wat wil je er voor hebben?
Wat wil je er voor hebben?
de zalmpjes zijn verkocht
Zijn er mensen die wel eens bij Degomeat bestellen? En in Elburg, Harderwijk, Apeldoorn of ergens daartussen wonen?
Ik zou graag mee willen bestellen!!
Ik bestelde altijd met mensen mee, maar die stoppen.
Ik zou graag mee willen bestellen!!
Ik bestelde altijd met mensen mee, maar die stoppen.
- Lothlórien
- 3-sterren

Ik woon in Wijchen.
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Zijn er nog mensen die hier belangstelling voor hebben? http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=2
Die runderhuidrollen lijken me wel leuk om te proberen, maar dan gaat het niet om honderden kilo's
.
Ik zou evt wel kalkoenvleugels en fazant karkas willen, va elk 10 kg. MAAR als de belangstelling te minimaal is en het komt te vervallen is dat geen ramp hoor.
Wil je dat wij dat zelf doorgeven of ga je rijden voor deze spulletjes Robbie?
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Tot nu toe is er te weinig belangstelling,ik moet het op halen in Utrecht,de Meern en met zo weinig mensen word het wel een heel duur ritjeBertine schreef: Ik zou evt wel kalkoenvleugels en fazant karkas willen, va elk 10 kg. MAAR als de belangstelling te minimaal is en het komt te vervallen is dat geen ramp hoor.
Ik wacht het even af tot na het weekeind,mocht er dan nog te weinig animo voor zijn,laat ik het over gaan.
- Lothlórien
- 3-sterren

Ik had in het topic al aangegeven dat ik interesse heb in 1 pens (kleintje), mocht je toch rijden dan wil ik die graag meebestellen.
Als je gaat rijden wil ik wel 10kg heek, 3 kg kippenlooppootjes en 3 kg runderhuidrollen mee bestellen. Onder het motto alle beetjes helpen 
Dat lijkt me een goede beslissing. Mocht je gaan dan mag er bij mijn kalkoen en fazant ook nog 10 kg heek.robbiekomvoor schreef: Tot nu toe is er te weinig belangstelling,ik moet het op halen in Utrecht,de Meern en met zo weinig mensen word het wel een heel duur ritje
Ik wacht het even af tot na het weekeind,mocht er dan nog te weinig animo voor zijn,laat ik het over gaan.
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Welk topic bedoel je?Lothlórien schreef: Ik had in het topic al aangegeven dat ik interesse heb in 1 pens (kleintje), mocht je toch rijden dan wil ik die graag meebestellen.
Ik kan niks vinden...
- Lothlórien
- 3-sterren

Het topic waarnaar je zelf verwijst
Reactie 36, pagina 3.
Reactie 36, pagina 3.
Laatst gewijzigd door Lothlórien op vr 18 jul 2014, 01:19, 1 keer totaal gewijzigd.