Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier staat airco aan, gordijnen al hele middag dicht maar nog 25 graden in huis ;-)

Maar hitteplan is vooral om verzorgenden in verzorgingstehuizen nog harder te laten werken omdat de oudjes extra moeten drinken en in de gaten gehouden moeten worden. Die verzorgenden hebben ook nog niets te doen  :-X
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Ik heb het warm en ik heb plakmemmen.
Je krijgt er zoveel voor terug  :P
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Augustus 1944 was het 38,6 graden . dan hebben we nu nog even te gaan
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Angelique schreef: Spannend trouwens zo'n Nationaal hitteplan...drink water, ga niet in de klappende zon zitten, trek dunne kleding aan...zozozozzo, het is toch een godswonder dat we met z'n allen 2014 al gehaald hebben  ::)
Bizar, hè? ???
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

smulpaap schreef: Augustus 1944 was het 38,6 graden . dan hebben we nu nog even te gaan
Zomer 1995 was een van de warmste van die eeuw. Toen was ik onze oudste aan het uitbroeden.
De tuinslang over het terras onder een dakpannetje van het houtopslag did the trick. Kraan iets open en het water even een tikje laten opwarmen over de hete stenen; heerlijk om af te koelen. En een lekkere tuinstoel om in de schaduw lekker te lezen met een pot koude thee. 
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Angelique schreef: Je krijgt er zoveel voor terug  :P
:P
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

K&D schreef: Zomer 1995 was een van de warmste van die eeuw. Toen was ik onze oudste aan het uitbroeden.
Ik ook!!!! En ik ben me toch 5 maanden kotsmisselijk geweest! Pas toen het weer wat koeler werd begon ik me weer lekker te voelen!
Ook een hete zomer was 1997 toen was ik natuurlijk ook weer zwanger  ::) De derde heb ik toen maar in de winter verwekt.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

K&D schreef: Zomer 1995 was een van de warmste van die eeuw. Toen was ik onze oudste aan het uitbroeden.
De tuinslang over het terras onder een dakpannetje van het houtopslag did the trick. Kraan iets open en het water even een tikje laten opwarmen over de hete stenen; heerlijk om af te koelen. En een lekkere tuinstoel om in de schaduw lekker te lezen met een pot koude thee.

Ik mocht van de eerste ook bevallen toen het 33 graden was
En de jongste werd geboren en toen was het min 16
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Het spijt me, maar ik geniet. Terwijl ik normaal een schurft aan Hollandse hitte heb.
Vorig jaar liep ik hoog zwanger met complicaties en was ik opgesloten in mijn eigen huis met airco, nou dat vergeet je never nooit meer! Dus wij hebben een bad in de tuin gezet, lekker loungesetje aangeschaft, vorige week bbq gekocht. Morgen is Fedde zijn crèche dag maar ik heb lekker vrij genomen en ga in alle vroegte als ik hem heb weg gebracht met de honden uitrazen aan zee. Heerlijk! Gewoon omdat het kan in voor mij een letterlijke vorm. Ik heb wat dat betreft een zwangerschapstrauma, deze maanden beleef ik al die ellende van vorig jaar zo ongeveer dag voor dag opnieuw, ik wist niet dat het nog zo diep zat... :P Na het strand haal ik hem weer op en ga ik lekker met mijn manneke plonzen s middags!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Houd iedereen zich wel aan het hitteplan??
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik ben alles grondig aan het poetsen voor het feestje morgen!
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Ideaal weer om binnen te schilderen :p
Alle ramen en deuren open (lekker briesje) en gaan met die banaan... Is de verf zo droog
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Martine-Tom schreef: Houd iedereen zich wel aan het hitteplan??
Zonwering in gebruik *Check*
Zomerkleren aan *check*
Flesje water binnen handbereik *check*
Vanaf 12 uur niet meer werken *check*

Nah, volgens mij ga ik het wel overleven.

Aiii *check* geen zonnebrand ......na, dat was het dan....Afbeelding
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef: Zonwering in gebruik *Check*
Zomerkleren aan *check*
Flesje water binnen handbereik *check*
Vanaf 12 uur niet meer werken *check*

Nah, volgens mij ga ik het wel overleven.

Aiii *check* geen zonnebrand ......na, dat was het dan....Afbeelding
Been nice knowing you  :'(
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

:wavecry:
:biggrin2:

Ach ja hier ook maar tropenrooster wat betekent half 6 op om met de honden weg te gaan, uiteraard zwemmen.
Dan nog wat sporten, ja alleen de rek en strek, zelfs daarvan kun je met dit weer flink zweten.
Rommelen met mijn logitech instellingen, BP lezen en eten alvast voorbereid, en water drinken en water drinken.
Dan vanmiddag eens gaan orienteren op huizen, uurtje rijden maar met airco  8) Zal wel leuk worden als we de auto uitstappen  :P

hmmm het enige dat echt aangepast is op mijn vrije dag is de opsta tijd :g:, ja alles voor de hondjes  ;)

Plaats reactie