Dat zal dan, want bij zwart wit telt dat niet. (die wist vanmorgen precies bij welk bankje we zouden gaan zitten omdat we de groene rugzak met koffie bij hadden. En het is zeker maanden geleden dat we geontbijtbost hebben )
Vanmorgen hebben de wolfjes lekker in het water zitten klooien aan de Oude Maas. Wel opletten met vrachtschepen natuurlijk
Nu liggen ze bek-af binnen siësta te houden.
Vannacht was het zo gruwelijk warm dat ik net 3-4 uurtjes geslapen heb en rond 3 uur wilden de wolfjes ook graag naar buiten om te plassen, dus snel blouseje aangeschoten en naar buiten. Toen in bed blijven liggen tot 6.15 uur en maar opgestaan
eelke schreef:
Dat zal dan, want bij zwart wit telt dat niet. (die wist vanmorgen precies bij welk bankje we zouden gaan zitten omdat we de groene rugzak met koffie bij hadden. En het is zeker maanden geleden dat we geontbijtbost hebben )
Gelukkig dan maar dat de rest van de anekdotes over hem ook een en al intelligentie uitdragen
Ok, ik mopper zelden over het weer... maar ik vind dit echt verschrikkelijk
Van mij mag het winter worden... sorry voor al die mensen die dit fijn vinden....
miik schreef:
Ok, ik mopper zelden over het weer... maar ik vind dit echt verschrikkelijk Van mij mag het winter worden... sorry voor al die mensen die dit fijn vinden....