Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Het weer
Ik ga nog even op mijn thermostaat kijken 8)
- - Judith -
- 5-sterren

Ja check even!Mieke L. schreef: Ik ga nog even op mijn thermostaat kijken 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog steeds 30 graden! Zou hij het wel doen 
-
Martine-Tom
Groetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5 8)Mieke L. schreef: Nog steeds 30 graden! Zou hij het wel doen![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?Martine-Tom schreef: Groetjes vanuit Siberie...hier is het maar 29.5 8)
Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw
(flink doordrinken
)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
dat is dan wel weer een voordeelLizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw(flink doordrinken
)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
kijk dat zijn de tips!Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
Ieder nadeel hep z'n voordeelMieke L. schreef: dat is dan wel weer een voordeel![]()
-
Martine-Tom
Pfoe nou dat is een heel werk hoor!Mieke L. schreef: hoe doe je dat? ramen open/dicht? gordijnen open/dicht? ventilator aan wel of niet laten draaien?
Boven alles dicht (ramen en gordijnen) en beneden alles aan de schaduwkant open en aan de zonkant alles dicht...al ben ik wel vergeten de ramen dicht te doen vanmorgen dus die staan al de hele dag open, gelukkig maar want anders was het hier helemaal koud geweest!
Als het warm is gooien wij twee ijsklonten of ijsdruiven in witte wijn of rosé, met klonten wel wat wateriger, maar kan geen kwaad met dit snikhete weer. [emoji6]Lizzy schreef: M'n witte wijntje is zelfs binnen enkele nano seconde lauw(flink doordrinken
)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Onze Johan had gelijkLizzy schreef: Ieder nadeel hep z'n voordeel![]()
![]()
![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgenRuisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
-
Martine-Tom
Maak een foto van de onderdelen, helpen we allemaal mee en als het resultaat op een ventilator lijkt heb je geluk- Judith - schreef: Wow, da's een goeie! Nu nog mijn ventilator in elkaar zien te krijgen![]()