Nee, volgens mij heb ik een dopje dat er niet hoortMieke L. schreef: je mist dus gewoon een dopjelekker dan!
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- - Judith -
- 5-sterren

Re: Het weer
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
- Judith - schreef: Nee, volgens mij heb ik een dopje dat er niet hoort![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Ik denk dat ik morgen maar eens heel ongeëmancipeerd op zoek ga naar een handige buurman 8) 
Moet je hem er niet gewoon induwen en dan erop verder bouwen?
-
sella
Dat dacht ik ook.Sieglinde schreef: Moet je hem er niet gewoon induwen en dan erop verder bouwen?
ga je toch niet menen zeker?Ruisje schreef: Voorbij ???
Vooruitzichten vanaf morgen tot en met donderdag hier: 27, 25, 28, 29, 30
Voor ons is elke graad boven de 25 te heet en een hittegolf!![]()
buienradar gaf hier voor morgen 22 graad, warm zat voor de prinses.
nou ja, we zien wel, morgen weer veel kwark inslaan voor meer ijsjes voor de meiden.
- - Judith -
- 5-sterren

Nee, daar zit allemaal geen beweging in. Bovendien past deze

niet op of over het dopje

Noa krijgt het zwaar , steeds aan het koelen . Ze is nu net weer even in slaap
Ik heb net even een van de onze uit elkaar gehaald (zelfde soort) en ik kom alles precies zo tegen, behalve dat dopje. ???- Judith - schreef: Nee, daar zit allemaal geen beweging in. Bovendien past deze
Volgens manlief:
Ijzeren buisje vasthouden met een tang, plastiekje er af draaien. Vervolgens plastieken dop vlak aan de ventilator ook afdraaien. Onderste houder aan de ventilator klikken dmv de gaatjes. Dan het breedste plastieken dop erover, fan zelf erop, ander plastiekje erop, buitenste houder erop. Ofzoiets, hij begon met zijn ogen te draaien
Ijzeren buisje vasthouden met een tang, plastiekje er af draaien. Vervolgens plastieken dop vlak aan de ventilator ook afdraaien. Onderste houder aan de ventilator klikken dmv de gaatjes. Dan het breedste plastieken dop erover, fan zelf erop, ander plastiekje erop, buitenste houder erop. Ofzoiets, hij begon met zijn ogen te draaien
Ik zat nog even naar je foto's te kijken...
Past die blauwe vin over/op het dopje?
Past die blauwe vin over/op het dopje?
Volgens mij klopt het wel wat je hebt. Dat dopje even eraf halen, achterkant ombouw erop, dopje erop, op dat dopje de draaiende vleugels, en dan voorkant erop en plat dopje....
Ik dacht ook dat het snel voorbij zou zijn, maar idd, het blijft warm en nog warmer als dat ze van de week voorspelden. Dacht mooi 24 graden of zo, dat is nog te doen. Voor mij maakt het niet zo uit, maar voor mijn shelties wel. Heb even geen zin meer in aanvallen of andere neurologische verschijnselen :/
coby.p schreef: ga je toch niet menen zeker?
buienradar gaf hier voor morgen 22 graad, warm zat voor de prinses.
nou ja, we zien wel, morgen weer veel kwark inslaan voor meer ijsjes voor de meiden.
Ik stem voor gezamenlijke regendans. Wanhopig op zoek naar afkoeling