Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
krijgen het binnen niet meer koel, 27 graden en verder daalt het niet. Arme beren. Grote beer begint meer te hoesten, dus dat is een teken dat haar hart het zwaar heeft. Tante P heeft een emigratieverzoek ingediend. Kleine beer hijgt. Foppe, die geniet, hij kan zelfs zonder kleedje op de grond liggen, weliswaar maar een paar minuten want dan wordt het koud zegt hij, maar dit is duidelijk zijn weertje.
Ik heb niets met dit weer, slaap slecht, voel me katerig, mijn handen zijn erg dik, ik heb bulten op mijn handen door de warmte, mijn hersens werken traag en ik krijg erg weinig lucht waardoor ik erg moe ben. Hoop dat de weersdiensten er helemaal naast zitten en het volgende week gewoon lekker graadje of 22 is.
Ik heb niets met dit weer, slaap slecht, voel me katerig, mijn handen zijn erg dik, ik heb bulten op mijn handen door de warmte, mijn hersens werken traag en ik krijg erg weinig lucht waardoor ik erg moe ben. Hoop dat de weersdiensten er helemaal naast zitten en het volgende week gewoon lekker graadje of 22 is.
Het koelt buiten al lekker af...
not....

not....
Ik hoop met je mee!! De temperaturen die ik schreef waren wel vooruitzichten voor Limburg, misschien wordt het elders koeler.kira schreef: krijgen het binnen niet meer koel, 27 graden en verder daalt het niet. Arme beren. Grote beer begint meer te hoesten, dus dat is een teken dat haar hart het zwaar heeft. Tante P heeft een emigratieverzoek ingediend. Kleine beer hijgt. Foppe, die geniet, hij kan zelfs zonder kleedje op de grond liggen, weliswaar maar een paar minuten want dan wordt het koud zegt hij, maar dit is duidelijk zijn weertje.
Arme beren...
-
Martine-Tom
Oh hier is het nu echt zalig!K&D schreef: Het koelt buiten al lekker af...
not....![]()
![]()
dacht ik dat mijn meisje er vandaag best goed vanaf bracht, is het nu gewoon eng opeens.
ze hijgt, zoals ze zelfs gister niet gedaan heeft, toen had ze het echt zwaarder als vandaag.
ik vraag nooit om regen, maar nu toch echt wel, alles voor lagere temparaturen.
ze hijgt, zoals ze zelfs gister niet gedaan heeft, toen had ze het echt zwaarder als vandaag.
ik vraag nooit om regen, maar nu toch echt wel, alles voor lagere temparaturen.
27,5 graad nog binnen, pffffff
- Pauline
- 5-sterren

Ik zie hier nog niet veel afkoeling in het vooruitzicht.....
Zo 29, ma 26, di 28, wo 28 en dan een aantal dagen 27..... en de week daarna ook steeds boven de 25.
Zo 29, ma 26, di 28, wo 28 en dan een aantal dagen 27..... en de week daarna ook steeds boven de 25.
- Angelique
- 5-sterren

Er komt wat water jouw kant opMartine-Tom schreef: Oh hier is het nu echt zalig!
-
Martine-Tom
LamakommeAngelique schreef: Er komt wat water jouw kant op![]()
Zat net met de buren te pimpelen....was iets té gezellig
Ik ben de enige die safari drinkt en ineens was zomaar die fles leeg...die was vast lek! 8)
- Angelique
- 5-sterren

Verdampt 8)Martine-Tom schreef: Lamakomme
Zat net met de buren te pimpelen....was iets té gezellig
Ik ben de enige die safari drinkt en ineens was zomaar die fles leeg...die was vast lek! 8)
Ik pak maar eens een lekkere kouwe Leffe.
-
Martine-Tom
Lique jij mag nooit meer wat zeggen, as we speak begint het te spetteren hier 
Buiten is het 26 graden en binnen 29..zweet meer vocht uit dan ik naar binnen geschud krijg
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ga even op mijn thermostaat kijken 8)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
29 graden! die wijn helpt echt!Martine-Tom schreef:![]()