Overdag stond hij ook te draaien en begon hij er langzaam aan te wennen, vannacht voor de 2e nacht aangehad en Tom had het licht gezien, die lag wijdbeens met zijn buik in de luchtstroom en keek verstoord op als ik mijn been bewoog en hij minder wind ving
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Het weer
2 nachten geleden voor het eerst de ventilator aan gezet, Tom vond het doodeng en verkaste naar de logeerkamer.
Overdag stond hij ook te draaien en begon hij er langzaam aan te wennen, vannacht voor de 2e nacht aangehad en Tom had het licht gezien, die lag wijdbeens met zijn buik in de luchtstroom en keek verstoord op als ik mijn been bewoog en hij minder wind ving
-
Lil
We hebben zojuist, hagelbui, plensbui en flink wat onweer gehad. Nu gewone regen en een windje.

Ik heb ook voor het eerst een oplossing voor bange Boris tijdens onweer: piano spelen. Dat hoort hij hard genoeg en hij vindt zo iets geweldig en gaat dan altijd slapen. Dus nu ging hij op zijn zij naast mij liggen. Wondermiddel!
Ik heb ook voor het eerst een oplossing voor bange Boris tijdens onweer: piano spelen. Dat hoort hij hard genoeg en hij vindt zo iets geweldig en gaat dan altijd slapen. Dus nu ging hij op zijn zij naast mij liggen. Wondermiddel!
Het is heerlijk hier nu! Op alle 3 de kamers boven de ramen open. Op de badkamer het raam open. Achterdeur voordeur open. Tussendoor van de gang. Lamawaaie
Ben benieuwd of we er ook iets van krijgen, kaio gaat vast een regendans doen dan 
-
Lil
Wat dacht je waarom ik niet achter de computer uit kom. Heeeeeeeeerlijk drie ramen tegen elkaar open. Beestenspul ligt ook lekker in de doortocht, beter dan een ventilator.Nadia schreef: Het is heerlijk hier nu! Op alle 3 de kamers boven de ramen open. Op de badkamer het raam open. Achterdeur voordeur open. Tussendoor van de gang. Lamawaaie
Hier nu ook heerlijk buiten - regen, windje. Maar... als ik doe wat jij doet, kan ik mijn BP account laten verwijderen -- dan heb ik geen hond en kat meer over om vers te voerenNadia schreef: Het is heerlijk hier nu! Op alle 3 de kamers boven de ramen open. Op de badkamer het raam open. Achterdeur voordeur open. Tussendoor van de gang. Lamawaaie
-
Martine-Tom
Ramen open is dag-dag Doki, dus helaas gaat dat hier niet, beneden nog wel maar boven heb ik kiepramen en daar heb ik meneer al meermalen tussenuit kunnen vissen (als ik boven sta te strijken wil ik ze nog wel eens even open zetten) dus die vlieger gaat hier echt niet op.Lil schreef: Wat dacht je waarom ik niet achter de computer uit kom. Heeeeeeeeerlijk drie ramen tegen elkaar open. Beestenspul ligt ook lekker in de doortocht, beter dan een ventilator.
-
Lil
Jammer he. Ben blij dat mijn katzel hier naar buiten kan. Eerder kon dat ook niet en toen is ze een paar keer ontsnapt (midden in de stad en dan langer wegblijven. Ik stond doodsangsten uit).Martine-Tom schreef: Ramen open is dag-dag Doki, dus helaas gaat dat hier niet, beneden nog wel maar boven heb ik kiepramen en daar heb ik meneer al meermalen tussenuit kunnen vissen (als ik boven sta te strijken wil ik ze nog wel eens even open zetten) dus die vlieger gaat hier echt niet op.
Staat hier trouwens echt open en niet op kiep. Soms wilde ik dat ik draai kiepramen had. Stuk gemakkelijker. Dus als ik ooit nieuw glas of zo nodig heb, dan worden het meteen nieuwe kozijnen.
-
Martine-Tom
Nou op de eerste verdieping lijkt het me sowieso niet zo slimLil schreef: Jammer he. Ben blij dat mijn katzel hier naar buiten kan. Eerder kon dat ook niet en toen is ze een paar keer ontsnapt (midden in de stad en dan langer wegblijven. Ik stond doodsangsten uit).
Staat hier trouwens echt open en niet op kiep. Soms wilde ik dat ik draai kiepramen had. Stuk gemakkelijker. Dus als ik ooit nieuw glas of zo nodig heb, dan worden het meteen nieuwe kozijnen.
Beneden zitten ze of echt te hoog, of aan de tuinkant dus dat kan gewoon open maar boven dus of op de klapstand of open...en dankan ik hem dus ook uit de dakgoot vissen, deuren dicht heeft ook weinig nut...Freud maakt die gewoon open
- - Judith -
- 5-sterren

Het is hier weer gewoon klef benauwd
. De thermostaat zegt binnen 25 graden 
Nou ik houdt de ramen nog maar lekker dicht. Buiten 28 graden en komende 2 uur wordt er nog geen neerslag verwacht.
Ook gordijnen blijven dicht want de zon schijnt ook gewoon op de ramen
Ook gordijnen blijven dicht want de zon schijnt ook gewoon op de ramen
Het is hier nu lekker, het waait en de temp is gezakt naar een graad of 21. Alleen de woonkamer heeft het nog niet door, daar is het nog altijd 28 graden
- Angelique
- 5-sterren

Hier rommelt het al in de verte. Bui zou rond 19.00 uur hier zijn. Big question voor nu...ruim ik de partytent op, of laat ik 'm staan.
Yes..het regent, hagelt..