Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier flitst en rommelt het sinds uurtje of 7. Rond half 9 begon het te druppelen en meer te onweren. Vanaf 9 uur is het losgebarsten :-) regent en onweert nog lekker door. Voordeur open voor fris windje en Dinky zit rustig in deuropening naar buiten te kijken. Ramen zijn dicht ivm inregenen maar stuk bij voordeur is overdekt ;-) *blij*
Ik wacht het allemaal hunkerend af,....
Hier lossen alle buien op voor ze hier zijn wel jammer voor de beren hoor.. Aja vannacht vast wel iets, worden we weer gewekt door die bruine die het huis sloopt:-!
MarijeEnBoomer schreef: We trekken binnenkort wel weer een flesje open om hier overheen te komen![]()
-
fransbulletje
Hier inmiddels ook frisse regenbui en onweer, koelt even lekker af.
Net nog even een rondje met Wodka buiten gelopen, het is heerlijk buiten nu. Rustig windje, lekker! Ik hoop op een daverende onweersbui vanavond, gewoon omdat het kan. 
Het is echt een stuk frisser! Binnen is het alleen nog steeds net zo warm als gisterenavond...ik denk dat we een goed geïsoleerd huis hebben...
Nu alles dus open, inc de voordeur even want de honden zijn met de baas op pad.
Lekker plens buitje geweest, alles weer fris
Op naar dinsdag
Nu alles dus open, inc de voordeur even want de honden zijn met de baas op pad.
Lekker plens buitje geweest, alles weer fris
Op naar dinsdag
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo! Eindelijk een beetje afgekoeld, na ruim een uur onweer en veel regen. Nu mag het wel weer droog worden, wil zometeen de hond uitlaten.

Het was echt niet te harden hier, gisteren en vandaag.
Het was echt niet te harden hier, gisteren en vandaag.
Niets meer te klagen hier . Regen gehad en alles tegen elkaar open . Het is binnen zalig koel .
Van mij mag het zo blijven
Van mij mag het zo blijven
Hondjes in de keuken achter een hekje is hier de oplossing. Heerlijk.. Het waaide gewoon in huis.Ruisje schreef: Hier nu ook heerlijk buiten - regen, windje. Maar... als ik doe wat jij doet, kan ik mijn BP account laten verwijderen -- dan heb ik geen hond en kat meer over om vers te voeren![]()
-
sella
Ik heb vanaf 4 uur alles tegen elkaar open staan en gehuishouderd. Het is van 26 graden binnen gedaald naar 22 graden. De airco staat ventilatiestand, dus die houdt de lucht boven in beweging.
Alle heren in huis liggen boven in coma.
Dus ik hoef niet op te letten dat ze over het schot in de voordeur springen.
Alle heren in huis liggen boven in coma.
Dus ik hoef niet op te letten dat ze over het schot in de voordeur springen.
Het heeft hier geregend, maar echt veel is het denk ik niet geweest. Er komt zo nog wat aan volgens buienradar. I hope so!
Heb nu alles open staan, boven en beneden. Het was hier 26 graden binnen, nu 25. Hopelijk zakt ie nog iets, maar ik heb in ieder geval het idee dat er weer wat zuurstof in huis zit.
Heb nu alles open staan, boven en beneden. Het was hier 26 graden binnen, nu 25. Hopelijk zakt ie nog iets, maar ik heb in ieder geval het idee dat er weer wat zuurstof in huis zit.
Hier een bui op dit moment..in huis is het nog altijd 27 graden, maar voelt niet meer zo klam als de voorgaande dagen
Hier regent het al nonstop door sinds uurtje of 7.
Zo dus maar de regenkleding aan naar het werk.
Zo dus maar de regenkleding aan naar het werk.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Het regent hier sinds 9 uur gisteravond.
Wil Ruby normaal niet in de regen lopen, nu was ze aan het dansen dat ze kon wandelen.
Alle ramen en deuren waar het niet inregend staan open, temperatuur in huis is van 28 graden omlaag gegaan naar 24, wat een genot.
Wil Ruby normaal niet in de regen lopen, nu was ze aan het dansen dat ze kon wandelen.
Alle ramen en deuren waar het niet inregend staan open, temperatuur in huis is van 28 graden omlaag gegaan naar 24, wat een genot.