Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

Claudia_
2-sterren
2-sterren

Bericht door Claudia_ »

Ja, vond het ook wel meevallen wat ik neer heb gezet :P

Zat alleen op het forum te zoeken op ervaringen van mensen en kwam toen in dit topic terecht.  Maar het ligt blijkbaar nogal gevoelig! zal het niet meer doen  ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="Claudia_"]
Ja, vond het ook wel meevallen wat ik neer heb gezet :P

Zat alleen op het forum te zoeken op ervaringen van mensen en kwam toen in dit topic terecht.  Maar het ligt blijkbaar nogal gevoelig! zal het niet meer doen  ::)
[/quote]

Nou, zoals je kon lezen in de opmerking van Angelique, is het niet aan Kiara om te bepalen wie hier wat schrijft en wanneer het genoeg is. Dus trek je er niks van aan zou ik zeggen :)
Claudia_
2-sterren
2-sterren

Bericht door Claudia_ »

[quote="Lizzy"]
Nou, zoals je kon lezen in de opmerking van Angelique, is het niet aan Kiara om te bepalen wie hier wat schrijft en wanneer het genoeg is. Dus trek je er niks van aan zou ik zeggen :)
[/quote]

Haha doe ik ook niet ;)
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Ik zeg maar niks meer  :)
Claudia_
2-sterren
2-sterren

Bericht door Claudia_ »

Tuurlijk wel :)
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

[quote="Angelique"]
Dat maak jij dus niet uit of iets klaar is. Iemand reageert op een ouder topic, niet eens negatief en dan hoef jij niet zo uit je stekker te gaan. En als iemand al negatief zou reageren is het niet aan jou om te bepalen of dat mag. Heb van jou ondertussen ook al postings gelezen dan je er toch niet zo'n glashard vertrouwen in had dan een paar maanden ervoor. Maakt niet uit, maar ga dan niet lzitten flippen als een ander wat zegt.
[/quote]

Ik heb alleen gezegd dat IK er klaar mee ben wat een ander doet moeten ze zelf weten
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

[quote="kiara"]
Dat bedoel ik altijd dat eeuwige gezeur over lotgering
Word het zat , is nu niks mis mee prima vlees / prijs verhouding
En we kunnen niet allemaal 3 à 4€ de kilo betalen toch
Klaar wat mij betreft
[/quote]

Uhm misschien olie op een vuur, maar waarom voel jij je zo aangevallen als het over lotgering gaat? Snap je reactie niet.
Iedereen hier kiest wat hij/zijn z'n hond geeft, of dit barf is, of een combi van barf/kvv of alleen kvv, ook daarin zijn verschillende keuzes, de een geeft "duur" rundvlees, lama of weet ik veel wat, prijs is niet gelijk ik doe het niet, terwijl de ander een keus maakt met wat er gekocht word wat de prijs is, dus word het bv boven de 2,50 de kg dan word het niet gekocht, is deze dan slecht bezig, nee iedereen kiest, en dit zeker met een bep budget in z'n achterhoofd. Jij hebt een eigen budget, die heb ik ook, die heeft iedereen.
Ik ben een overwegend kvv voerster, heb lang carnibest gegeven, ja eentje uit het wat hogere segment, heb voor mijn overleden hond toen de eend gegeven( E 6.-),  toen zij overleden was gaf ik deze ook wel aan  mijn reu maar niet meer alleen(zij was allergisch). Maar ik ben er vanaf gestapt, ze hadden het veranderd, en er zaten grote korrels vet in. Heb bij me zelf afgevraagd waarom gestopt, nu is het zichtbaar dat er vet in hoge aanwezigheid in zit, de andere smelt het en je ziet het niet, maar puur op wat je ziet wat er in zit, hoe het ruikt, hoe het je hond smaakt, hij/zij het erop doet en de prijs kies je iets. Ik ben gestopt met carnibest en voer nu (ook) lotgering, en ik vind het er goed uitzien, en mijn oudje eet het goed(ok labrador  :biggrin2:) en doet het er goed op. Natuurlijk zullen er nu mensen op bp zijn die op hun voorhoofd wijzen, nou en, zij maken keuzes of doen dingen waarvan ik misschien denk waarom, of dat zou ik nooit doen. Zoveel mensen zoveel wensen.
Maar als er iemand is die op zoek is naar ervaringen over lotgering zal die persoon deze topic tegen komen, en zijn/haar keus misschien mee bepalen, maar misschien ook reageren op de topic. Voor jouw oud voor de andere nieuw  :biggrin2:
Als jij dan klaar met met het gezeur over lotgering, reageer je toch niet meer  ;)
Ik heb geen ervaring met hoe lotgering  vroeger was, of hoe de prijzen vroeger voor barf dingen waren, ik  moet het met het nu doen, en ja als je eenmaal een vervelende ervaring hebt met een bepaalde kvv stop je er mee, dat is ook met de barf leverancier die bagger levert daar stop je ook mee toch?. Lotgering bevalt nu, misschien tik ik over een poos dat ik het bagger vind, maar dat is dan de ervaring die ik dan heb opgedaan. Is het dan een slecht produkt voor mij wel, voor iemand anders misschien niet. Somd word er geaccepteerd dat je een minder produkt koopt omdat je het geld niet hebt om iets anders te kopen.

*  lees mn bericht terug en denk, ik schrijf dit niet om je aan te vallen hoor kiara, maar ben gewoon verbaasd dat je zo "boos" reageert, het is een oud topic, iemand ontdekt deze topic reageert positief en jij reageert of je de eigenaar van lotgering bent  :biggrin2:, snap ut nie  ;)
Laatst gewijzigd door Extreme op ma 21 jul 2014, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

*amen! *
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

+1 (of eigenlijk 2  :)  )

Maar eigenlijk was het een heel erg positieve reactie waarmee dit topic weer nieuw leven ingeblazen werd.  :biggrin2: Dus als je de eigenaar van Lotgering zou zijn zou je juist heel erg in je nopjes moeten zijn.  ;)
Laatst gewijzigd door keetje op ma 21 jul 2014, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

[quote="kiara"]
Jezus weer gezeur over lotgering 1 keer is er wat verkeerd gegaan en gelijk is het niet goed
Beetje naief, er zijn zoveel fabrikanten waar het wel is misgaat
Nogmaals ik voer het al 9 jaar en 1 keer was verleden jaar zomer was het niet goed
Maar verder goed geregeld daarna nooit meer
Ik heb nu nog 1 hond erop staan omdat barf niet goed gaat en hij vind het ook niet echt lekker
Maar ik vind ook als er dan klachten zijn bij wat voor bedrijf ook bel of mail ze dan
Das wel zo eerlijk
Zo dat moest ik effe kwijt
Zoveelste topic hier over
[/quote]
Is nog steeds hetzelfde topic hoor en er ging niet een keertje iets mis, maar meerdere keren. En als je contact opneemt reageren ze niet.
Ik ben er nog steeds helemaal klaar mee en meen me te herinneren dat jij destijds ook iets anders zocht dan Lotgering.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="kiara"]
Ik heb alleen gezegd dat IK er klaar mee ben wat een ander doet moeten ze zelf weten
[/quote]

Nee, dat schreef je niet dat JIJ er klaar mee was. Men moest ophouden met zeuren enz. en dat op een posting die geen spoortje negativiteit bevatte.  En het blijft gewoon apart hoe fel jij moet reageren in dit topic, zeker als je zelf ook minder positieve ervaringen hebt.

[quote="kiara"]
nou eigenlijk moet ze 1200 gr hebben dus zit al laag,ze heeft trouwens wel der penslap opgegeten  :biggrin2:

Maar nu heb ik weer een ander probleempje nl: mijn border kan moeilijker poepen van de best4dogs,hij at al jaren  lotgering nooit geen last maar omdat het er van de zomer niet uitzag ben ik overgegaan op best4dogs,maar nu heeft hij dus sinds paar dagen (hij kreeg ook nog smuldier eerst) best4dogs en zag vanmiddag dat hij tot 3 keer toe achter elkaar probeerde maar klein hard keuteltje ging ook even liggen.nu heb ik er meer mensen over gehoord maar wat kan ik er nou aan doen?had al extra (ongeveer 100gr) pens gegeven maar durf het hem niet meer te geven,heb nu weer lotgering gehaald .Wat kan je er evt nog meer aan doen,de andere twee hadden ook vrij harde keutels van de best4dogs ook daar gaf ik pens bij,maar ik vind dat het eigenlijk niet nodig moet zijn,ik ga er ook niet mee door maak op wat ik nog heb ,maar zou dan dus graag willen weten wat en hoeveel ik er dan bij kan doen :-\
[/quote]
Kim en Casper
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kim en Casper »

Ik ben ook tevreden over lotgering hoor. Eenmaal niet tevreden gemeld jaar later opnieuw besteld en nu was het helemaal top!  O0
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Ik geef nu ook Lotgering en Appie doet het er heel goed op :).... Eerst begonnen met smuldier toen degomeat, maar van degomeat had ie constant krijtpoep.... Nadat ie weer een week Lotgering kreeg was zn poep weer normaal.... Ziet er ook mooi uit, moet ik zeggen en 'ruikt lekker'  ;)!
Claudia_
2-sterren
2-sterren

Bericht door Claudia_ »

Sja, ik moet zeggen dat ik ook wel tevreden ben eigenlijk... Zoe ziet er prachtig uit, verhaart nog amper/niet, mooie drollen (niet meer plakkerig enzo), ze vindt het lekker.

Ik geef haar alleen de rol in 2 x natuurlijk, dan zie ik wel als de verpakking aangebroken is dat het vlees een beetje verkleurd (aan randje), maar de rest is en blijft mooi rood.

Verhoudingen ben ik nog niet helemaal over uit, maar ik hou haar lijf wel in de gaten :P
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

Niet uit eigen ervaring, maar dochter had haar Border Collie ook op de Lotgering. Ze wil wel barfen, maar ziet dat nu nog niet zitten in haar drukke leventje met een kleine. Doet dus KVV met zo nu en dan wat karkas voor het knagen.
Echter begon het hondje (7 jaar) zwaarder te worden, terwijl ze echt mega-veel doet met haar: fietsen, wandelen, behendigheid, flyball.... En hondje is slechte eter, eet eerder te weinig dan teveel. Verschrikkelijke pietlut wat betreft inhoud voerbak. En toch zwaarder worden...
Dochter vernam dat de Lotgering vrij vet zou zijn. Is overgestapt op ander KVV en is nu helemaal blij: Hondje krijgt/eet meer, maar is wel aan het afvallen. Voor dochter is het duidelijk dat Lotgering te vet is voor haar hond.

Plaats reactie