Tanden laten reinigen onder narcose?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Hondenvriendje
Tanden laten reinigen onder narcose?
Hallo Allemaal,
Laatst gewijzigd door Hondenvriendje op zo 12 okt 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tanden laten reinigen onder narcose?
Gebitssanering geschiedt toch altijd onder narcose?
Ik weet wel dat mijn da het er soort van af kan tikken met zijn nagel, maar dan heb je het over kleine stukjes tandsteen en lijkt me niet een complete gebitsreiniging. M.i. gebeurt dit inderdaad alleen maar onder narcose.
-
Martine-Tom
Ik zou het voor een kat niet eens overwegen om het zonder te laten doen.
-
Hondenvriendje
.....
Laatst gewijzigd door Hondenvriendje op zo 12 okt 2014, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik wel.Martine-Tom schreef: Ik zou het voor een kat niet eens overwegen om het zonder te laten doen.
Niet als het echt erg is. Maar als het in een beginstadium is, zou ik dat zeker overwegen. Misschien zelfs aanvragen.
-
Martine-Tom
Ja afbikken van wat aanslag maar echt een sanering...neuh dat zou bij mij toch echt gesedeerd gaan.pearlsofpassion schreef: Ik wel.
Niet als het echt erg is. Maar als het in een beginstadium is, zou ik dat zeker overwegen. Misschien zelfs aanvragen.
-
Hondenvriendje
.............................
Laatst gewijzigd door Hondenvriendje op zo 12 okt 2014, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het niet nodig is zou ik het niet laten doen...
Maar zoals jij het omschrijft is het wel nodig, dus ja, dan zou ik dat wel doen !
Een vies gebit kan voor veel problemen zorgen, de bacterien krijgen ze ook via de bek naar binnen, wat dan weer een extra belasting is voor de nieren enzo.
Maar zoals jij het omschrijft is het wel nodig, dus ja, dan zou ik dat wel doen !
Een vies gebit kan voor veel problemen zorgen, de bacterien krijgen ze ook via de bek naar binnen, wat dan weer een extra belasting is voor de nieren enzo.
Ik heb eens een bijna 15 jarige kat nog onder narcose de tanden laten doen.
Beter een narcose dan alle narigheden van vieze tanden.
Beter een narcose dan alle narigheden van vieze tanden.