Die is leuk!
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Topic: foto van de dag
Hihi pcies, lekker veilig, dit kon nog netAngelique schreef: Maar meestal wordt dat dan heel letterlijk genomen![]()
-
Lil
Ach gossie, Boris stond gisteren weer net als vroeger in de beek. Gelukkig kon hij er ook weer uitkomen.

Tja, en die zwarte...... wat zal ik zeggen..... knettergek is te weinig en dekt de lading niet helemaal

Kleine van pa houdt niet van water, dus die rende bovenlangs mee

Ja, het klopt, de eerste en de tweede versnelling doen het bij Jones niet. Drie tot en met 7 wel.

Tja, en die zwarte...... wat zal ik zeggen..... knettergek is te weinig en dekt de lading niet helemaal

Kleine van pa houdt niet van water, dus die rende bovenlangs mee

Ja, het klopt, de eerste en de tweede versnelling doen het bij Jones niet. Drie tot en met 7 wel.
- Charlie Angel
- Moderator
Nou, dan begin jij door het goede voorbeeld te geven, misschien volgen er dan meer.Angelique schreef: Maar meestal wordt dat dan heel letterlijk genomen![]()
Daar moet een apart topic voor komen! Ik wil wel aftrappen!Maxi's 3-tal schreef: Nou, dan begin jij door het goede voorbeeld te geven, misschien volgen er dan meer.![]()
@ lil: zaaaaaaaaaaaaalige foto's!
Het is echt heel leuk om een werkhond te hebben!
Dan ga je wandelen, het ploft neer onder een boom en het zegt: haal me maar op als je dat saaie plasrondje zelf gelopen hebt. Zou hij dan toch iets van berenbloed in zijn aderen hebben stromen?

Dan ga je wandelen, het ploft neer onder een boom en het zegt: haal me maar op als je dat saaie plasrondje zelf gelopen hebt. Zou hij dan toch iets van berenbloed in zijn aderen hebben stromen?

-
Lil
O jee, werkweigering....Kaela schreef: Het is echt heel leuk om een werkhond te hebben!
![]()
en nu?
Ontslag?
Looninhouding!Lil schreef: O jee, werkweigering....
en nu?
Ontslag?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een knappe hond die Boris, lijkt Jezus wel, lopen op water 
En het enige loon wat Oscar krijgt is toch voer? Kun je hem niet op korten, want dan wordt-ie nog magerder
Dus Oscar weet lekker wel hoe hij het moet regelen..
Belofte, camera uitgeprobeerd! Zitten leuke functies op!
Gisteren lekker wezen zwemmen, in het begin ijskoud, maar wel lekker rustig..

Nog wat actiefoto's van frisbeeën, was al 5 minuten bezig en dat is met dit weer eigenlijk de max.. Toch even doorgegaan in de hoop mooie foto's te krijgen, maar dat valt dat tegen..

Die blik naar zijn baasje..

En het enige loon wat Oscar krijgt is toch voer? Kun je hem niet op korten, want dan wordt-ie nog magerder
Belofte, camera uitgeprobeerd! Zitten leuke functies op!
Gisteren lekker wezen zwemmen, in het begin ijskoud, maar wel lekker rustig..

Nog wat actiefoto's van frisbeeën, was al 5 minuten bezig en dat is met dit weer eigenlijk de max.. Toch even doorgegaan in de hoop mooie foto's te krijgen, maar dat valt dat tegen..

Die blik naar zijn baasje..

-
Lil
Lol! Ziet idd uit alsof Boris op het water staat. Mooi helder die beek!
Fijn dat je een nieuwe fotocamera hebt fenixjuh. Ik houd wel van zulke spam.
Fijn dat je een nieuwe fotocamera hebt fenixjuh. Ik houd wel van zulke spam.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

ze zijn weer erg leuk, alle foto's 
De tang in haar polder , hmm ik ga vandaag mijn tong maar eens achterna