Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
lampje is aan hier, is een beetje donkertjes in huis.
wel fijne temp, lekker een raam open
wel fijne temp, lekker een raam open
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Pippa is een zomerpup 
Ze had geen idee wat d'r overkwam toen ze d'r eerste plas in de stromende regen moest doen.
Ze wilde alleen maar terug naar binnen rennen. Opeens snapte ze het: rende de tuin in, deed een grote plas en ze rende weer terug
Ze had geen idee wat d'r overkwam toen ze d'r eerste plas in de stromende regen moest doen.
Ze wilde alleen maar terug naar binnen rennen. Opeens snapte ze het: rende de tuin in, deed een grote plas en ze rende weer terug
- Angelique
- 5-sterren

Doet het westen het nog 
Wij verzuipen geloof ik bijna hier
Zijn er mensen hier die in de buurt van slagharen wonen?
Hoe is het weer daar?
Zijn er mensen hier die in de buurt van slagharen wonen?
Hoe is het weer daar?
ahum, laten we het er op houden, dat er iets meer regen valt dan de grond aankan.
het wordt waden, als je buiten de deur komt.
tja, alles of niets.
het wordt waden, als je buiten de deur komt.
tja, alles of niets.
Angelique schreef: Doet het westen het nog![]()
Ja hoor 8) Het water staat al tot aan de stoep keukendeur . Deur maar dicht , er zat weer een pad op het stoepje . Veel gedonder en bliksem .
Het plein hier staat ook al aardig blank , alle lichten aan .
ja hoor. In de slaapkamer staat een mooie plas, normaal gesproken regent het daar nooit in, helaas vandaag dus wel. Alle deuren en ramen maar dicht, lampen aan, regenpak en kaplaarzen aan als je toch naar buiten moet. het staat aardig blank voor de deur.Angelique schreef: Doet het westen het nog![]()
dat is balen, els, laten we hopen dat het gauw stopt met regenen,
tis een bietje veul nu, en wat lichter in huis zou ook fijn zijn.
tis een bietje veul nu, en wat lichter in huis zou ook fijn zijn.
Hier schijnt een klein zonnetje, zoals het er nu uitziet, gaan we het vandaag ook droog houden
Sterkte voor de mensen die het niet droog hebben.
Sterkte voor de mensen die het niet droog hebben.
Hoop dat het snel droog wordt voor de delen van Nederland die alleen regen gehad hebben vandaag. Hier geen spatje. Sterkte voor allen die wateroverlast hebben.
Wellicht is het niet echt de slimste dag om de vloeren te gaan stoomgreinigeren. Het droogt niet en ik vrees dat als het eenmaal droog is het tijd is om de guppen uit te laten en dat er dan daarna weinig over blijft van droge schone vloeren 
yeah..eelke schreef: Wellicht is het niet echt de slimste dag om de vloeren te gaan stoomgreinigeren. Het droogt niet en ik vrees dat als het eenmaal droog is het tijd is om de guppen uit te laten en dat er dan daarna weinig over blijft van droge schone vloeren![]()
kan je hem gelijk nog een keer gebruiken..... 8)
Plantjes hoeven hier geen water vanavond

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Want nu vind ik het nog leuk, ik heb m net 8) 8)rosmin schreef: yeah..
kan je hem gelijk nog een keer gebruiken..... 8)
weet je wat ook handig is met een stoomreiniger?
deurmatjes/ kleedjes van hond/kat reinigen, en stoelkussentjes...en bankkleden....en muren in de douche....
deurmatjes/ kleedjes van hond/kat reinigen, en stoelkussentjes...en bankkleden....en muren in de douche....