Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

rosmin schreef: weet je wat ook handig is met een stoomreiniger?
deurmatjes/ kleedjes van hond/kat reinigen, en stoelkussentjes...en bankkleden....en muren in de douche.... :D
Kan je dat ding gewoon verticaal houden dan? Deze volgens mij niet, is speciaal voor vloeren, tis zo'n steel.
Al die andere dingen gooi ik in de wasmachine  ;D

Kan m wel een gaan proberen om m'n tuinstoelkussens...die wilde ik naar de stomerij brengen maar voor een tientje per kussen vond ik dat wel duur...
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

we hebben zo eentje met een slang en een wissertje erbij
oh ja,
we stomen ook de gordijnen  ;D
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Het is ook wel een erg leuk klusje  :D heb het net even nagedroogd met een droge dweil en dan is het wel snel droog. Heerlijk schoon gevoel!

(en mijn ene gordijn is bijna uitgewassen nu  ;D )
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ha! Was het net ff droog zodat ik de guppen kon laten plassen. Mijn vloer dus nog steeds schoon  8) 8)
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

eelke schreef: Mijn vloer dus nog steeds schoon  8) 8)
He, wat lullig nou  ;D
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Hier al drie dagen heerlijk weer. Mag de hele zomer zo blijven!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het gaat hier inmiddels wat minder hard
Ben maar met de stofzuiger naar de eerste verdieping gegaan . Het was er nu te doen  :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mag ik zeggen dat ik de regen miste op het werk om af te koelen tussendoor?  ???
Vorige week maandag en vrijdag moest ik in regenpak naar werk en ging ik tussen het werken door in de regen staan om af te koelen. Vandaag alleen nog maar zon gezien met paar wolkjes. Nu dus maar weer ramen en gordijnen dicht zodat dinky weer in 'bunker' kan vertoeven ;-)
sella

Bericht door sella »

Slik, bij ons is het stoepje onderspoelt door een breuk met de aansluiting met het diepriool. Wilt u even schatten hoeveel zand er nodig is, ja hoor.
Grote diepte, ah. Dus? We komen in principe donderdag het maken, maar wilt u het in de gaten houden dat de openbare stoep niet instort?
Ja hoor, maar wat gaat er dan gebeuren? Dan gaan we hekken plaatsen.
Wij hebben de hemelwater afvoer losgekoppelt, hopenlijk spoelt het dan niet verder onder.
Wij hebben nog de achterdeur, maar je moet er niet aan denken dat er iemand net loopt als de boel instort :-X
Vanaf eind oktober komt er nieuw diepriool, dus nog even duimen dat het niet erger wordt.
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

wat een drama, sella

hier even stoer geweest, waxjas uit de mottenballen gehaald, en met de meiden gaan lopen, tot meerdere conclusies gekomen, 1, 2 zogenaamde waterhonden, maar door een beetje plas heen lopen, no wat, 2, meindl en waxjas moeten toch echt eens ingesprayed,
om ze weer enigszins waterafstotend te maken,
gezien dat de sloten die tussen park en weg liggen, al bij het laagste deel onder water stond, nog een bui, en het wordt zandzakken sjouwen, ( ik woon zelf niet langs die weg)
bijna thuis, kwam het zonnetje door, en nu ik weer thuis ben, is het droog, had
ik toch maar iets later moeten gaan ::)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Droog , zon en alweer om te ploffen
Ik ga vannacht dromen van een zalige herfst en strenge winter
Heerlijk idee  :D
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

smulpaap schreef: Droog , zon en alweer om te ploffen
Ik ga vannacht dromen van een zalige herfst en strenge winter
Heerlijk idee  :D
Ik doe met je mee  ;D
Hier is het vanaf vannacht (met onweer) geen moment droog geweest tot een uurtje geleden ongeveer...en kadokinders die lekker komen bbq'en hadden het idee om naar het strand te gaan vandaag  :-\  Helaas...
Maar nu is het dan droog, de bbq staat ook droog  :D (die is al uuuren aan voor de spareribs) en straks gaan we ook droog buiten eten  :)
En verder neem ik het maar zoals het komt  ::) iets anders kun je niet doen...op koud weer kun je je kleden, met hitte moet je het maar zien te verdragen  :-X
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

pienke schreef: Ik doe met je mee  ;D
Hier is het vanaf vannacht (met onweer) geen moment droog geweest tot een uurtje geleden ongeveer...en kadokinders die lekker komen bbq'en hadden het idee om naar het strand te gaan vandaag  :-\  Helaas...
Maar nu is het dan droog, de bbq staat ook droog  :D (die is al uuuren aan voor de spareribs) en straks gaan we ook droog buiten eten  :)
En verder neem ik het maar zoals het komt  ::) iets anders kun je niet doen...op koud weer kun je je kleden, met hitte moet je het maar zien te verdragen  :-X

Ja idd , nog even en we zijn er weer vanaf  :biggrin2:
Ik voel me ook vele malen fitter in herfst en winter
Mij zal je ook niet tegenkomen in een subtropisch klef vakantieoord  :biggrin2:
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

hier een graadje of 23, met zon en windje, wel wat broeieriger, maar erg goed uit te houden
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Het regent hier nu lekker, niet hard maar wel verfrissend. Straks was het pikdonker dus ik dacht dat het wel erg te keer zou gaan maar dat viel reuze mee, ondertussen is het weer lekker opgeklaard. Dochterlief zit in de dierentuin in Arnhem en die stuurde mij wat foto's.  :o Noodweer daar. Ze stond tot haar enkels in het water in de tunnel naar de Desert. En grote hagelstenen, net forse knikkers.

Plaats reactie