Smoelenboek BarfPlaats!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Smoelenboek BarfPlaats!
Wat een ontzettend leuk idee. Ik zal eens kijken hoe ik vanaf fb een foto hier krijg
Nou ben ik wel nieuwsgierig naar welke foto dat wasAngelique schreef: Nou ja, volgens mij heb ik jaren geleden een foto van jou gezien en toen zag je er heel anders uit.![]()
![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Dat komt omdat je zelf niet een duidelijke foto hebt geplaatst.keetje schreef: Mijn pjoeter discrimineert, ik zie weer sommige foto's niet.![]()
Maar serieus, ik heb er geen last van, zie ze allemaal.
- Angelique
- 5-sterren

Geen idee, jaaaaaren geleden, toen woonde je nog in nderland.Esther Q schreef: Nou ben ik wel nieuwsgierig naar welke foto dat was![]()
-
renate1985
- 5-sterren

Keetje: het kan zijn dat als je je cookies opschoont je wel weer de foto's ziet.
Verder plaatst iedereen hartstikke leuke foto's!! ben ondertussen toch wel erg benieuwd naar Koekje, roze koek en Ot en Sien.
Verder plaatst iedereen hartstikke leuke foto's!! ben ondertussen toch wel erg benieuwd naar Koekje, roze koek en Ot en Sien.
Goed idee!Angelique schreef: Nee precies, leuk topic, net als eerdere smoelenboeken die ook door dezelfde persoon "veroordeelt" moesten worden.
Ik kruip zo achter mijn pc en schoon 'm wel even op.![]()
Hee, ik zit toch achter mijn pc, zal ik je anders even helpen?
Mijn foto was best wel duidelijk alleen niet zo herkenbaar. Is niet bewust gedaan, ik heb gewoon geen leuke foto van mezelf. (En ik heb cameravrees)Maxi's 3-tal schreef: Dat komt omdat je zelf niet een duidelijke foto hebt geplaatst.
Maar serieus, ik heb er geen last van, zie ze allemaal.![]()
Nou, heb je toch die andere zwemfoto van mijn lief met Joep gevonden joh! 
Bedankt voor de tip maar dat gaat het niet worden. Die verwijder ik regelmatig alles is opgeschoond en bijgewerkt en geupdeet etc. etc. etc. en toch, van de een wel en van de ander niet. Jammerrrrrr. Van Eelke bijv. niet.Els&Flow schreef: Keetje: het kan zijn dat als je je cookies opschoont je wel weer de foto's ziet.
Verder plaatst iedereen hartstikke leuke foto's!! ben ondertussen toch wel erg benieuwd naar Koekje, roze koek en Ot en Sien.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Het was ook een grapje hoor.keetje schreef: Mijn foto was best wel duidelijk alleen niet zo herkenbaar. Is niet bewust gedaan, ik heb gewoon geen leuke foto van mezelf. (En ik heb cameravrees)
- Charlie Angel
- Moderator
Die bovenste lijkt toch echt meer op jou hoor, tenminste, de laatste keer dat ik je zag.
- Angelique
- 5-sterren

Heb je wat van 'm nodig ofzoMaxi's 3-tal schreef: Die bovenste lijkt toch echt meer op jou hoor, tenminste, de laatste keer dat ik je zag.![]()
![]()
![]()
![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
jij grijpt ook elke kans aaneelke schreef: Goed idee!
Hee, ik zit toch achter mijn pc, zal ik je anders even helpen?![]()