Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Zo zeg Judith  :o

Hier nu wel weer lekker , het wappert  :biggrin2: Morgen wind uit het noorden en droog
De soos is er net uitgeweest , maar die bomen zeg . Sommige takken brrr
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Bizar die berichtgeving over al dat wateroverlast.  Er is hier helemaal niets van te merken. Wij hadden een wat bewolkte maar broeierig warme dag met maar een paar kleine buitjes.  Ik hoef net niet te sproeien maar heb het de hele dag best warm gehad.
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Lizzy schreef: Nee he :-X

Is het binnen nog droog?
Ja hoor, huis ligt nog wel een halve meter hoger  :). Dit gebeurt eens in de zoveel jaar bij ons in de straat, dan kan het riool het niet aan en dan is het waterpret. Blijkbaar zijn we het laagste punt  ::). De buurtkinderen hebben er in ieder geval van genoten, die lagen er plat op hun buik in  :biggrin2:. Inmiddels is de straat weer de straat in plaats van de beek, en maken we ons op voor de volgende ronde.
Elvira
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elvira »

In België loopt Ardooie onder omdat degene die de sleutel van het spaarbekken heeft, op vakantie is.  ;D
http://www.hln.be/hln/nl/16748/Onweer/a ... ooie.dhtml
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Jeetje wat een water!! Hier gelukkig weinig tot geen overlast ervan. Best fijn boven op de berg wonen (110 meter hoog).
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Gisterenavond nog even een toetje na . Het was al een tijdje droog . Totdat dit gebeurde

Vanmorgen vroeg ook weer regen , lekker dampen in de regenjas toen ik de soos uitliet
Nu weer droog 

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... ?lref=SL_1
choopy
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door choopy »

Dat is best veel water. Had meteen mn schoonzusje een whatsappje gedaan, maar bij hun in de straat hadden ze geen wateroverlast.
Geen idee of jij in de buurt van de Hupselseweg zit??
- Judith - schreef: Dit is voor mijn huis, en er schijnt nog meer te komen  ::)

Afbeelding
fransbulletje

Bericht door fransbulletje »

Hier geen regen gezien, is alweer behoorlijk warm aan het worden.
Cooler draait op volle toeren, buiten 25 graden/binnen 22,5 graden
Iedere dag is er één dichter bij de herfst, ben wel klaar met de zomer  :P
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

choopy schreef: Dat is best veel water. Had meteen mn schoonzusje een whatsappje gedaan, maar bij hun in de straat hadden ze geen wateroverlast.
Geen idee of jij in de buurt van de Hupselseweg zit??
Ja, daar in de verte bij die huizen, daar staat de Hupselseweg dwars op  :biggrin2:. Maar daar was de straat droog inderdaad.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

fransbulletje schreef: Hier geen regen gezien, is alweer behoorlijk warm aan het worden.
Cooler draait op volle toeren, buiten 25 graden/binnen 22,5 graden
Iedere dag is er één dichter bij de herfst, ben wel klaar met de zomer  :P
Hier inderdaad ook geen regen gezien gister en ook vandaag weer stralende zon en blauwe luchten.
Buiten alweer 24 graden, binnen alweer 26 graden. Al moet ik zeggen het is de laatste paar weken al niet kouder in huis geweest dan 25,5 graden, begin er zelfs aan te wennen. Zal je zien dat als ik helemaal gewend ben het weer besluit om te slaan en ik weer aan regenachtige herfst moet wennen  ;D
Mijn favoriete jaargetijde is toch wel de lente. Dan is de natuur in mijn ogen ook op zijn mooist met alle voorjaarsbloemen en jonge dieren ;)
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Angelique schreef: Het is best bizar als je hier in het stralende zonnetje zit en op de radio al die neiuwsberichten hoort over iets teveel water her en der.
Precies!

Wij werden gisteren door best wat mensen gebeld om te vragen of hier alles nog wel goed ging. Wij hebben voor het eerst een eigen huis, vandaar. Ik hoorde over ondergelopen kelders, bijkeukens en hallen, over ondergelopen straten, omhooggekomen putdeksels, stroomuitval, niet-uit-je-huis-kunnen, oogsten die verwoest zijn doordat alles compleet onder water staat en brandweermannen die van alles en nog wat proberen droog te pompen. En dat terwijl ik hier al vier dagen van de zon geniet.
Gisteren een buitje gehad. Was best lekker eigenlijk, het koelde er mooi wat van af.
Vandaag weer stralende zon. Klein briesje. Hondjes mee geweest, paardjes lekker buiten... Heerlijk!
rosmin
5-sterren
5-sterren

Bericht door rosmin »

hier is het weer warm
volop zon
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Hier begint een stevige onweersbui, regent flink momenteel en regelmatig wat donderslagen
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Omdat ik er inmiddels aan begin te wennen vind ik het best lekker buiten met briesje, volop zon en 26 graden :-) had alleen wel natte rug door rugtas  ;D
Straks maar weer naar huis toe lopen, fiets is vanmiddag stuk gegaan :-(
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Hier gaat het ook flink te keer! We krijgen vanavond verjaardagsvisite en hoopten lekker buiten te kunnen zitten, maar buienradar verpest dat... ;(

Plaats reactie