De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Sowww sieglinde wat fijn!!! Dat is nogal een contrast met een aantal weken geleden!!
Ja idd. Ze heeft wel beslist van overdag niets meer te slapen 
Of hoogstens een kwartiertje ofzo
Of hoogstens een kwartiertje ofzo
Wordt ze dan op een gegeven moment strontvervelend, of gaat het dan eigenlijk wel goed?
Dit is de regenboog, maar jij wilt vast een echte foto zien.
Hij zal tussen 16.30 en 20.30 komen.
Dit is de regenboog, maar jij wilt vast een echte foto zien.
Hij zal tussen 16.30 en 20.30 komen.
Wat gaan de kindjes laat naar bed bij jullie? Ik vind het heerlijk de avond iets voor mezelf te kunnen doen! Fedde slaapt nu van 19.30 uur tot ergens tussen 6.30 en 7.30 uur. En dan overdag meestal 's ochtends een half uurtje en 's middags een uurtje.
Vera slaapt hier gewoon meestal niet eerder dan tussen 21 en 23.
Hier trouwens een plaatje van de kleine regenboog:

Hier trouwens een plaatje van de kleine regenboog:

Is die regenboog nog ergens speciaal voor? Zag dat Wenche er ook een had, dus nu ben ik nieuwsgierig!
Fedde is ook al iets ouder hè.
Dwayne slaapt de avond vaak wel al. Maar ik vind het zo ongezellig om hem boven te leggen. Als ik tot half 4 heb gewerkt honden uitlaten. Koken huishouden. Dan ben ik blij dat ik de avond lekker met Dwayne kan knuffelen. Dan slaapt hij of bij een van ons. Of in de box die we bij de bank schuiven.
Dwayne slaapt de avond vaak wel al. Maar ik vind het zo ongezellig om hem boven te leggen. Als ik tot half 4 heb gewerkt honden uitlaten. Koken huishouden. Dan ben ik blij dat ik de avond lekker met Dwayne kan knuffelen. Dan slaapt hij of bij een van ons. Of in de box die we bij de bank schuiven.
Jawel, maar ik heb dat nooit gedaan. Nu zijn wij zelf ook altijd vroege slapers hoor, moeten altijd vroeg op voor de dieren.
Volgens mij gewoon om mee te spelen. Het is van stevig hout, dus kan een stootje hebben (meer dan gewoon plastiek). Het merk van de regenbogen, er zijn 3 maten, nodigt uit tot creatief en fantasierijk spelen.Jantina schreef: Is die regenboog nog ergens speciaal voor? Zag dat Wenche er ook een had, dus nu ben ik nieuwsgierig!
Meer plaatjes: klik
Wat grappig, zou hier ook wel gewaardeerd worden. Van die ouderwetse stapelbekers in felle kleuren zijn hier bijvoorbeeld ook favoriet.
Ik dacht misschien zit er nog een bepaalde theorie achter. De antroposofische gedachtegang adviseert ook bepaald speelgoed en van die seizoenstafels enzo. Vind ik allemaal wel wat inzitten maar ja, ze blijven toch ook gek op (gekregen!) speelgoed met vreselijk veel herrie
.
Ik dacht misschien zit er nog een bepaalde theorie achter. De antroposofische gedachtegang adviseert ook bepaald speelgoed en van die seizoenstafels enzo. Vind ik allemaal wel wat inzitten maar ja, ze blijven toch ook gek op (gekregen!) speelgoed met vreselijk veel herrie
Regenboog is leuk! Ik ben deze morgen wakker gebeld door de postbode die een speelmat bij had. Blij mee!
Ja ze gaat laat slapen. Nu wij zijn ook avondmensen dus ik vind het niet zo erg. Ik zou het vervelender vinden elke ochtend om 6.30 gewekt te worden
. Eenmaal ik weer aan het werk ben ga ik rond 22-22.30 slapen dus dan zal ze ook wel wat vroeger in bed liggen.
Robyn slaapt bij ons dus ze alleen boven leggen lukt niet. Ik heb sowieso geen bed voor haar klaarstaan maar alleen slapen is toch niet haar sterkste kant, het lukt wel als ze s ochtends langer slaapt dan ons maar niet s avonds. In de box wil ze niet slapen of ze moet heeeeeel erg moe zijn.
Ja ze is overdag soms wel vervelend. Maar als ik merk dat ze echt te moe is gaan we wandelen met de wandelwagen. Dan valt ze daarin in slaap en slaapt ze er thuis nog een uurtje verder in. Of ik ga mee op bed liggen met haar, maar dat werkt vaker niet dan wel.
Ze is gewoon ook te druk met alles leren. Sinds vorige week kan ze min of meer staan met hulp en nu wil ze niets anders. In de box neerliggen is ook geen optie meer. Zitten!
Ik ben nu een halfuurtje thuis maar ze slaapt nog steeds. Manlief incluis.
Ja ze gaat laat slapen. Nu wij zijn ook avondmensen dus ik vind het niet zo erg. Ik zou het vervelender vinden elke ochtend om 6.30 gewekt te worden
Robyn slaapt bij ons dus ze alleen boven leggen lukt niet. Ik heb sowieso geen bed voor haar klaarstaan maar alleen slapen is toch niet haar sterkste kant, het lukt wel als ze s ochtends langer slaapt dan ons maar niet s avonds. In de box wil ze niet slapen of ze moet heeeeeel erg moe zijn.
Ja ze is overdag soms wel vervelend. Maar als ik merk dat ze echt te moe is gaan we wandelen met de wandelwagen. Dan valt ze daarin in slaap en slaapt ze er thuis nog een uurtje verder in. Of ik ga mee op bed liggen met haar, maar dat werkt vaker niet dan wel.
Ze is gewoon ook te druk met alles leren. Sinds vorige week kan ze min of meer staan met hulp en nu wil ze niets anders. In de box neerliggen is ook geen optie meer. Zitten!
Ik ben nu een halfuurtje thuis maar ze slaapt nog steeds. Manlief incluis.
Sow.. Dan heeft ze de klok rond geslapen. Hoe doe je dat met voeden?
Hier ook vroeg eruit als ik vroege dienst heb. 05.00uur
Hier ook vroeg eruit als ik vroege dienst heb. 05.00uur
Ze komt de laatste nachten niet meer voor een voeding. Wat een verschil met een goeie maand geleden 
Ja idd!! Wat krijgt ze nu anders aan voeding?
Deels flesvoeding en ook groenten en fruit. Deels rapley deels hapjes. Hapjes beslist ze zelf ongeveer hoeveel. Heeft ze genoeg dan ga ik niet vliegtuigje gaan spelen 
Gisteren heeft ze fruithap gehad en een wortel. Wel overdag nog een melkvoeding of 4/5/6 Afhankelijk van dag tot dag.( fv en bv door elkaar. Voor het slapen gaan wel sowieso fv. De bv loopt nu heeeeel snel terug)
Fruit eet ze veel. Te veel misschien maar ze lust het zo graag
. In hapjes maak ik 200-250 gr en dat eet ze helemaal op en dan is ze boos dat ze niet meer krijgt. Groenten minder. 1 vd 2 krijgt ze a la rapley
Edit: ze was blijkbaar veel aant leren in haar slaap. Uurtje wakker ging ze dit doen

(Mijn been zit er tussen hoor, zodat het niet verrolt)
Gisteren heeft ze fruithap gehad en een wortel. Wel overdag nog een melkvoeding of 4/5/6 Afhankelijk van dag tot dag.( fv en bv door elkaar. Voor het slapen gaan wel sowieso fv. De bv loopt nu heeeeel snel terug)
Fruit eet ze veel. Te veel misschien maar ze lust het zo graag
Edit: ze was blijkbaar veel aant leren in haar slaap. Uurtje wakker ging ze dit doen

(Mijn been zit er tussen hoor, zodat het niet verrolt)
Laatst gewijzigd door Sieglinde op di 29 jul 2014, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.