Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Het is hier plakweer.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hier was het echt smerig weer vandaag, benauwd, plakkerig...
Nu word het wat donkerder en begint het te waaien dus ik vermoed dat er nog wel het een en ander aan vocht naar beneden gaat komen zo.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hier is het warm en zonnig. Wij gaan zo met het team van mijn werk bbqen, dus ik ben blij dat de regen wederom het noorden des lands over slaat.

Ik ben er minder blij mee dat al mijn jurkjes in de was zitten en ik nu een klef warm shirtje aan heb...
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Jurkjes moet je ook direct wassen, die zijn onmisbaar met dit weer :)

Veel plezier met BBQ
Kaela schreef: Hier is het warm en zonnig. Wij gaan zo met het team van mijn werk bbqen, dus ik ben blij dat de regen wederom het noorden des lands over slaat.

Ik ben er minder blij mee dat al mijn jurkjes in de was zitten en ik nu een klef warm shirtje aan heb...
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

charmed schreef: Jurkjes moet je ook direct wassen, die zijn onmisbaar met dit weer :)

Veel plezier met BBQ
Dank je! Heb nog even een ander shirtje in de droger gegooid, deze was me echt te benauwd. Jurkjes kunnen niet in de droger helaas. Dankzij deze "ik wil toch nog een ander shirtje en wel nu" actie kwamen we er achter dat de stroom was uitgevallen. Geen idee waardoor, maar meneer K is in de stoppenkast gekropen en het doet het weer. Geen ontdooide vriezers voor we er achter kwamen  :groupwave2:
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Hier worden foto's geschoten buiten. De honden zijn naar binnen gevlucht, omdat het onweert. Het water dat naar beneden valt is al verdampt voordat het de grond raakt. Het blijft tot nu toe dus bij losse flodders.
Maar als ik naar het zuiden kijk moet het daar heel vies doen. Daar ziet het zwart.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier ook weer eens brommerig
Al twee keer de kleding in de was vandaag , als je bezig bent (geweest ) dan plakt alles
Net lekker onder de bijna koude douche geweest , heerlijk
monster
5-sterren
5-sterren

Bericht door monster »

Ik lig buiten op de bank met een alcoholvrij biertje te plakken. Volgens buienradar komt hier niets. Gisteren enorm gemazzeld, want in Arnhem was het vreselijk. En bij ons 10 kilometer verder gelukkig maar een beetje.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Als u de hemel zoekt: die komt momenteel naar beneden hier in Leipzig. Kelderniveau staat blank; het water stroomt niet alleen door de garagedeur naar binnen, maar komt ook omhoog via het afvoerputje in de barfkeuken. Jippie. Gelukkig ligt het woon-/slaapgedeelte van ons huis zo hoog dat we in ieder geval droog kunnen overleven, maar ik denk dat de middagwandeling van de honden bij dezen komt te vervallen. :-X
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

Hier een warme plakdag. Vandaag zijn we onze schuur gaan verven, 2x schone t-shirt aan en weer verder, net gedouched onder een bijna koude douche, ben nu alweer plakkerig aan het worden.
Van mij mag het wel wat koeler worden, in huis blijft het 27 graden.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier nu weer lekker . Sprak vanmorgen een buurman van even verderop . Die hadden lekkage gehad , en hebben nu dus maar samen met een aantal buren besloten het leidingwerk aan te passen . Ik zag net beelden op RTV -NH . In o.a Heemskerk had men het water binnen , de kinderen vaarden met een rubberbootje door de kamer
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hier de video van de varende kids in de woonkamer

http://www.rtvnh.nl/nieuws/148021/Varen ... 5Bvideo%5D
inge58
5-sterren
5-sterren

Bericht door inge58 »

Ik zit min of meer verplicht op een familie receptie en het is hier om dood te gaan van de warmte. Met 100 man in een zaaltje! Blehhhh
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Het komt hier momenteel met gigantische bakken naar beneden
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

inge58 schreef: Ik zit min of meer verplicht op een familie receptie en het is hier om dood te gaan van de warmte. Met 100 man in een zaaltje! Blehhhh
Oww behh, geen terrasje erbij  :(

Plaats reactie