Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
sella
Re: Het weer
Wij hebben net een lekker rondje dorp gedaan met de honden. Was heel goed te doen.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Zo zag het er rond 19u even uit bij ons. De donderwolken trokken weer aan ons voorbij.
Vanuit ons gezien keek het zwart richting Roermond (Midden-Limburg) en ook richting Eindhoven keek het zwart. Helaas kon ik dat niet vastleggen op de foto.
Hier de zoveelste hoosbui van vanavond..volgens weerplaza hebben we vandaag ruim 61mm aan neerslag gehad en we krijgen nog een straffe hoeveelheid meer te verwerken. Ik wacht wel even met de laatste ronde..is me momenteel even TE nat buiten
TMG1961 schreef: Hier de zoveelste hoosbui van vanavond..volgens weerplaza hebben we vandaag ruim 61mm aan neerslag gehad en we krijgen nog een straffe hoeveelheid meer te verwerken. Ik wacht wel even met de laatste ronde..is me momenteel even TE nat buiten
Het gaat weer lekker dus daar bij jullie .... ook onweer ?
Hier wakker geworden van een stevig buitjes. Alles is weer goed nat en mijn regenton is weer vol. En aangezien wij elke keer de dans lijken te ontspringen is een lekkere bui op zijn tijd wel erg fijn.
hier vannacht geregend, alles is weer lekker fris,
de ochtendwandeling was ook heerlijk, lekker buiten
wel erg benauwd, binnen 25 graad vanmorgen om 7 uur.
de ochtendwandeling was ook heerlijk, lekker buiten
wel erg benauwd, binnen 25 graad vanmorgen om 7 uur.
yep, alles er op en er aan..het volle programmasmulpaap schreef:
Het gaat weer lekker dus daar bij jullie .... ook onweer ?
Hier weer geen last van gehad maar het is wel lekker koel nu buiten met 16 graden :-)
Binnen blijft het al tijden aardig stabiel op 25,5/26 graden (ramen open koelt nauwelijks af) en als de zon schijnt is het meestal zo'n 27 graden in huis.
Binnen blijft het al tijden aardig stabiel op 25,5/26 graden (ramen open koelt nauwelijks af) en als de zon schijnt is het meestal zo'n 27 graden in huis.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Hard geregent vannacht, heel hard, ik moest ervan plassen 
Prima nacht. Geen regen, dus ik kon droog doorslapen. Dakdekker zoeken in de bouwvak zal wel niet meevallen.
Inge en Bono schreef: Hard geregent vannacht, heel hard, ik moest ervan plassen![]()
Hier idem en ook het gevoel van moeten plassen
Vanmorgen vroeg heerlijk weer . Ma-avond liep ik na de hevige regen met de soos door het gras .... hardstikke droog . En vanmorgen was het gras voor het eerst weer eens nat hier
- Pauline
- 5-sterren

Vannacht regen, vanochtend weer prachtig zonnig.
Nu al zonnig en lekker, dus word een mooie dag. Straks met Flow maar weer zoet zwemwater opzoeken, de zee was gisteren een beetje te ruig voor haar. en een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd. 
Lekker weer 
Is de rest van Nederland vandaag weer verzopen of viel het mee?
Hier in Groningen hele dag droog en warm, begint nu eindelijk beetje door te waaien maar nog geen drup gezien ;-)
Hier in Groningen hele dag droog en warm, begint nu eindelijk beetje door te waaien maar nog geen drup gezien ;-)