Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
las een tip, op een ander forum
de onderkant van de koekepan, bah, krijg het niet schoon
staat vandaag dus op het programma, zeer benieuwd.
de onderkant van de koekepan, bah, krijg het niet schoon
staat vandaag dus op het programma, zeer benieuwd.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
Inge en Bono schreef: Jaaaaaaa, een Dasty topic!![]()
![]()
Ik begin altijd met milieuvriendelijk, maar als dat voor geen meter wil staat er hier ook zo'n fles achter in het keukenkastje.
Maar voor je hond is het niet schadelijk hoorAngelique schreef: Moet je Frontline nemen, dan lost de verf zo op![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dasty niet?Lizzy schreef: Maar voor je hond is het niet schadelijk hoor![]()
Misschien krijg ik dit vlekken op B en P er wel mee weg.
Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.inge58 schreef: Ik heb hier een grote hor voor het keukenraam. Die is vet en stoffig en dient dus gereinigd te worden.
Mijn idee is; ik haal hem uit het kozijn ,leg hem in de tuin,spray hem flink in met Dasty ontvetter en spoel hem dan af met de tuinslang.
Zou dat werken of ben ik dan mijn hele hor kwijt?
Ik weet niet.... Ik geloof dat ik de Sodasan zou proberenMarijeEnBoomer schreef: Dasty niet?
Misschien krijg ik dit vlekken op B en P er wel mee weg.
Lizzy schreef: Tijdens de verhuizing kreeg ik zo'n fles van mijn vriendin. Wist ik veel, ik spoot het op een deur, pakte een doekje om het af te nemen, weg verf![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Oh, en voor de mensen die geen Wibra in de buurt hebben maar wel een Action: die verkopen dezelfde tinnef, maar dan heet het Quix. 
-
Martine-Tom
Ik zou voor bleek gaanLizzy schreef: Ik weet niet.... Ik geloof dat ik de Sodasan zou proberen![]()
Mijn verwarmingen zagen er niet uit en wilde ze schilderen maar was er te lui voor, met Dasty schoon gemaakt...leek een briljant plan...toen kon ik ze dus echt schilderen
Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.Lizzy schreef: Het nadeel vind ik dat het water met Dasty je tuin in loopt. Ik denk dat overal waar dit terecht komt dier en plant het loodje legt.... Ik zou eerder een goede spons nemen, Dasty erop en hor mee in sponzen.
Bedankt een radiator moet ook nog gedaan worden..Martine-Tom schreef: Ik zou voor bleek gaanNee hoor, kan echt geen kwaad, echt niet!
Mijn verwarmingen zagen er niet uit en wilde ze schilderen maar was er te lui voor, met Dasty schoon gemaakt...leek een briljant plan...toen kon ik ze dus echt schilderen![]()
![]()
-
inge58
- 5-sterren

Heb ik inmiddels gedaan! Top!inni schreef: Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook dat heb ik meegemaakt met mijn leren bank, Pippi had een pipetje gekregen en s'nachts lekker op de groen leren bank geslapen... op een grote plek: weg verfAngelique schreef: Moet je Frontline nemen, dan lost de verf zo op![]()
I'm a nasty uhhh dasty girl too 
De ontvetter ontvet super, de ontkalker hetzelfde als antikal, de badkamerreiniger is minder agressief en ik vind deze erg lekker ruiken.
De ontvetter ontvet super, de ontkalker hetzelfde als antikal, de badkamerreiniger is minder agressief en ik vind deze erg lekker ruiken.
geniaal idee! Vanmiddag maar ff langs de wibra.inni schreef: Ik zou voor ik aan de badkamer begon de hor in de douche zetten, water gaat zo in de riool. je kan dan ook warm spoelen.
En als het dan toch over poetsen gaat; waar mee gaan jullie de badkamer tegels te lijf? De laatste keer dat ik de met badkamerreiniger deed leek ik de voegen mee weg te poetsen