Het is wel lekker afgekoeld, was hier best nog benauwd en in huis nog 23 graden. Regenton is weer vol en de tuin is er ook blij mee. Gelukkig had ik gisteravond het gazon al gemaaid #groeiweer
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het weer
Hier in limburg is het vanaf een uur of 2 vanmiddag non-stop aan het regenen. Soms wat zachter, soms plensbuien. Vanaf morgen volgens mij weer droog.
Het is wel lekker afgekoeld, was hier best nog benauwd en in huis nog 23 graden. Regenton is weer vol en de tuin is er ook blij mee. Gelukkig had ik gisteravond het gazon al gemaaid #groeiweer
Re: Het weer
Hier is het nu binnen 24,5 graden, zo 'koud' is het al minstens een maand niet geweest hier binnen ;-)
-
sella
Het miezert hier de hele middag en het laatste uurtje een wat steviger. Nu lijkt de wind ook wel flink op te steken. Lekker even alles goed tegen elkaar open
Heel de ochtend * tijdens het poetsen van ons huis * strakblauw en warm.
Inmiddels ben ik klaar met poetsen, hingen er 3 wasjes heerlijk buiten om te drogen, begint het kneiterhard te regenen en onweren
Nou ja, het zal zo wel weer droog worden, dan kan mijn was weer naar buiten en kan ik richting strand met de blondies
Inmiddels ben ik klaar met poetsen, hingen er 3 wasjes heerlijk buiten om te drogen, begint het kneiterhard te regenen en onweren
Nou ja, het zal zo wel weer droog worden, dan kan mijn was weer naar buiten en kan ik richting strand met de blondies
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ein-de-lijk wat regen van betekenis gehad hier.
De laatste rommels trekken weg, en alles ziet er mooi fris uit.
De laatste rommels trekken weg, en alles ziet er mooi fris uit.
- Angelique
- 5-sterren

HIj trekt hier weer net bovenlangs. Dit keer mazzel, want ik wat dapper een endje fietsen en toen ik vlak bij huis was zag ik ineens die grote donkere wolk hangen, dus ik zag mezelf al druipnat thuiskomen-Annemarie- schreef: Ein-de-lijk wat regen van betekenis gehad hier.![]()
De laatste rommels trekken weg, en alles ziet er mooi fris uit.![]()
- Pauline
- 5-sterren

Hier was het vanochtend bewolkt en leek het te gaan regenen, maar inmiddels schijnt de zon weer volop en is Eddie verder gegaan met het huis schilderen.
- Angelique
- 5-sterren

Pleur...en ineens was daar water 8)
Hier alleen korte hoosbui, bij mijn moeder 30 km verderop nog altijd geen regen van betekenis dus die mag weer met gieter bij planten langs ;-)
Wel jammer dat het weer zo enorm benauwd is, merk dat gelijk in mijn hele lijf :-(
Wel jammer dat het weer zo enorm benauwd is, merk dat gelijk in mijn hele lijf :-(
Hier, op een paar verdwaalde druppels vanmiddag na, de hele dag droog. We zitten nu lekker buiten aan een bakkie en een plakkie 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Dat heeft er nog lang over gedaan om bij jou te komen!Angelique schreef: Pleur...en ineens was daar water 8)
- Angelique
- 5-sterren

Het was ook zo weer weg-Annemarie- schreef: Dat heeft er nog lang over gedaan om bij jou te komen!![]()
Ohhhh ik heb zaterdag een festival, nu maar hopen dat het een beetje droog blijft ???
- -Annemarie-
- 5-sterren

Beter maar. 8) Er viel hier in korte tijd meer dan genoeg.Angelique schreef: Het was ook zo weer weg![]()
Ja hoor, het is weer raak, hoosbui nummer zoveel van deze zomer