Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Dinsdag heb ik een extra dag vrij. Mijn oom is overleden en ik moet naar de begrafenis. Niet mijn hobby. Hoewel ik de man zelf niet zal missen denk ik. Wel heel verdrietig voor zijn vrouw en kinderen.
Kom ik thuis net staat de visite van de buren op mijn oprit waardoor ik mijn auto ergens anders moet prakken. Lekker sociaal.
Zo klaagmodus weer uit dan maar. Ik ga de beesten voeren en dan op bed naar Suits kijken met kwijlbakje.
Kom ik thuis net staat de visite van de buren op mijn oprit waardoor ik mijn auto ergens anders moet prakken. Lekker sociaal.
Zo klaagmodus weer uit dan maar. Ik ga de beesten voeren en dan op bed naar Suits kijken met kwijlbakje.
Gecondoleerd met het verlies van je oom. En op zo'n dag is het dan toch extra vervelend als je je auto niet kwijt kunt, daar mag je best even over mopperen.
Heerlijke dagen gehad bij Ron en Barbara op hun geweldige nieuwe stulpje
, vandaag terug gereden en morgen weer werken. Tussendoor mijn werkgever naar Sjiphol brengen.
Mijn schoonvader zou Richard deze week helpen met verven, maar hij is maandagochtend, terwijl hij naar zijn bootje liep, aangereden door een wielrenner; sleutelbeen gebroken en 2 gekneusde ribben
Richard moest dus alleen schuren en verven en het is dus, helaas, ook niet afgekomen
Mijn schoonvader zou Richard deze week helpen met verven, maar hij is maandagochtend, terwijl hij naar zijn bootje liep, aangereden door een wielrenner; sleutelbeen gebroken en 2 gekneusde ribben
Richard moest dus alleen schuren en verven en het is dus, helaas, ook niet afgekomen
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hahaha, ik vond het ook heel gezellig!Tanna schreef: Ik heb vandaag gezellig gewandeld met Annemarie + onze honden. Gisteren ook trouwensen gisteravond nog een uitje naar een bijzonder paard. Al met al heb ik in 2 dagen tijd meer van Annemarie gezien dan van mijn man, ook weleens leuk moet ik zeggen!
![]()
Moyra vond het ook helemaal goed, was erg relaxed de rest van de dag(en).
Tot snel!
- -Annemarie-
- 5-sterren

He bah, Nynke, dat is balen! Was dat bij het jachthaventje in de buurt?Nynke schreef: Heerlijke dagen gehad bij Ron en Barbara op hun geweldige nieuwe stulpje![]()
, vandaag terug gereden en morgen weer werken. Tussendoor mijn werkgever naar Sjiphol brengen.
Mijn schoonvader zou Richard deze week helpen met verven, maar hij is maandagochtend, terwijl hij naar zijn bootje liep, aangereden door een wielrenner; sleutelbeen gebroken en 2 gekneusde ribben![]()
![]()
Richard moest dus alleen schuren en verven en het is dus, helaas, ook niet afgekomen![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Dat is ie zekerUrs schreef:![]()
![]()
Jojo is zooo grappig
Ik heb geweckt 8)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Altijd beter dan verwekt. 8)koekje schreef: Ik heb geweckt 8)
Ja, als ik dat nu al weer zou doen, komt het helemaal nooit meer goed met mn lubberpens.Anne in Duitsland schreef: Altijd beter dan verwekt. 8)
Maar ik heb dus geweckt. Tomatensaus, 7 grote potten. Er was 1 pot niet goed vacuum, dus die heb ik net opnieuw geweckt en ik hoorde het deksel net klakken, dus die zal nu wel goed zijn.
Maar het is nog niet genoeg voor de hongerwinter. Binnenkort maar weer eens nog een doos tomaten halen.
- var Stolthet
- 4-sterren

eelke schreef: Ik hoop t ook!
Koekiesranch, ik heb eigenlijk geen idee hoor, maar is dat nog maar pas gebeurd?
Ja nogal.. 1-7 kreeg ik het te horen via een berichtje
.
koekiesranch schreef: Ja nogal.. 1-7 kreeg ik het te horen via een berichtje
Wat een paardenlul!
Ik ga morgen een stukje mee met een draagwandeling. Ik heb alvast Vera's kleren voor morgen gestreken. Inclusief kwieldoekje en hydrofiel en romper voor die dag
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Echt!koekje schreef:!
Wat een paardenlul!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
koekje schreef:
Ik ga morgen een stukje mee met een draagwandeling. Ik heb alvast Vera's kleren voor morgen gestreken. Inclusief kwieldoekje en hydrofiel en romper voor die dag![]()
ik had gereageerd op een andere woning ..... nu mag ik de 12e komen kijken 
is het zo warm of heb ik dat alleen ... komt nu erg dichterbij .... schijt 7 kleuren ... ahum ...
is het zo warm of heb ik dat alleen ... komt nu erg dichterbij .... schijt 7 kleuren ... ahum ...