Was echt heerlijk, maar daarna nog honger dus chocolade met hazelnoten gegeten
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hier een halve meloen gevuld met rijst, linzen, tomaat, wortel en wat kruiden, dat alles een half uurtje in de oven.
Nee, in de magnetron (vanwege plaatsgebrek)koekje schreef: Pof je de piepers ook op de bbq?
http://allrecipes.com/Recipe/Skewered-Grilled-Potatoes/Detail.aspx?lnkid=soc1354
Deez zijn vast ook heel lekker
Anders steken we nog een bbq aan 
Deez zijn vast ook heel lekker
oef....dat ziet er wel heul er lekker uit!pienke schreef: http://allrecipes.com/Recipe/Skewered-Grilled-Potatoes/Detail.aspx?lnkid=soc1354
Deez zijn vast ook heel lekkerAnders steken we nog een bbq aan
![]()
Aardappels met rozemarijn (en knoflook) is sowieso een goeie combiK&D schreef: oef....dat ziet er wel heul er lekker uit!
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Onze cat sitter komt vandaag eten.
OP het menu staat köfte (van de turkse slager) met Turkse broodjes, couscous salade en tomaten-mozzarella salade
OP het menu staat köfte (van de turkse slager) met Turkse broodjes, couscous salade en tomaten-mozzarella salade
Mexicaanse rijst/bonenschotel.
Pannenkoeken!
- - Judith -
- 5-sterren

Sperziebonen met een prutje van gebakken ui, tomaat en paddenstoel. Daarbij een runderbraadworstje.
??? ik probeer nu de week voorruit te plannen, wil zo om boodschappen.
Vanavond wil ik geitenkaas gaan frituren, met sla en honing. Lijkt me erg hmmm!
Maar dan. Morgen tijd om uitgebreid te koken. Dus dat kan dan ook wel. Maar het liefst wel met veel groente enzo.
Dinsdag moet ik op het werk uit de magnetron eten, dus dat moet simpel zijn (meestal iets met pasta, wok, of rijst, maar de inspiratie is op).
Woensdag eet ik op het werk mee dus dat hoeft niet.
Donderdag zelfde als dinsdag.
En vrijdag is nog zo ver weg!
Help?
Vanavond wil ik geitenkaas gaan frituren, met sla en honing. Lijkt me erg hmmm!
Maar dan. Morgen tijd om uitgebreid te koken. Dus dat kan dan ook wel. Maar het liefst wel met veel groente enzo.
Dinsdag moet ik op het werk uit de magnetron eten, dus dat moet simpel zijn (meestal iets met pasta, wok, of rijst, maar de inspiratie is op).
Woensdag eet ik op het werk mee dus dat hoeft niet.
Donderdag zelfde als dinsdag.
En vrijdag is nog zo ver weg!
Help?
Nou, tis toch gelukt 
Vanavond gefrituurde geitenkaas met sla en zoete aardappel
Morgen witlof met kaas en ham, met zoete aardappel en een cor don bleu
Dinsdag chillo con carne met bonen, mais, courgette, munt en tomaat
Donderdag roerbak spul met aardappel en ik denk dat ik het vlees vergeten ben maar er ligt nog wel kipfilet in de vriezer.
Verder veel extra groenten gekocht omdat ik 3 courgettes gekregen had dus dan kan ik roerbakgroenten voor in de vriezer maken. 2 pizza's. Lekkers, fruit en nog zo het eea, en ik was maar 42 euro kwijt
Vanavond gefrituurde geitenkaas met sla en zoete aardappel
Morgen witlof met kaas en ham, met zoete aardappel en een cor don bleu
Dinsdag chillo con carne met bonen, mais, courgette, munt en tomaat
Donderdag roerbak spul met aardappel en ik denk dat ik het vlees vergeten ben maar er ligt nog wel kipfilet in de vriezer.
Verder veel extra groenten gekocht omdat ik 3 courgettes gekregen had dus dan kan ik roerbakgroenten voor in de vriezer maken. 2 pizza's. Lekkers, fruit en nog zo het eea, en ik was maar 42 euro kwijt
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Pilaf.
Vandeweek bloemkoolsoep gemaakt.. Jee die was lekkur!!
Vandeweek bloemkoolsoep gemaakt.. Jee die was lekkur!!
Krieltjes uit de oven. Zoete aardappel en 3 soorten salade.
Ik krijg eters. 1 erg aan de lijn en 1 allergisch voor van alles. Voor vlees zorgen ze zelf, want vleesvervangers zijn lastig.
Ik krijg eters. 1 erg aan de lijn en 1 allergisch voor van alles. Voor vlees zorgen ze zelf, want vleesvervangers zijn lastig.
Eigenlijk meirapen. Maar ik heb hier al een paar keer het woord Burger Plaza laten vallen