Naar voorgevoel.
Moderator: Lizzy
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Re: Naar voorgevoel.
ik duim heel hard mee
Vannacht veel op geweest. Hij was erg onrustig en was aan 1 stuk door aan het hijgen. Weer veel plassen. En helaas weinig drinken.
Er is iets aan de hand. Maar wat?
De andere honden zijn ook wat onrustig. Gaan steeds bij hem kijken/snuffelen en zijn rustiger dan normaal.
Hij verdiend dit niet. De goedheid zelve
Even afwachten tot morgen. Laten we maar gewoon niet van het ergste uitgaan.
Er is iets aan de hand. Maar wat?
De andere honden zijn ook wat onrustig. Gaan steeds bij hem kijken/snuffelen en zijn rustiger dan normaal.
Hij verdiend dit niet. De goedheid zelve
Even afwachten tot morgen. Laten we maar gewoon niet van het ergste uitgaan.
Laatst gewijzigd door Naat op zo 10 aug 2014, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn duimen zijn in actie voor jou, sterkte.
Kun je vandaag niet met hem naar een da?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zou ook vandaag gaan. Ik zou ook zijn temp eens opnemen.
Temperatuur heb ik net opgemeten. Die is goed.
Is het niet lomp om voor zoiets op zondag naar de DA te gaan?
Veel hijgen, onrustig, veel plassen...Naat schreef: Temperatuur heb ik net opgemeten. Die is goed.
Nee, ik vind het niet lomp. Desnoods bel je gewoon en leg je het uit, dan kunnen ze je daar altijd vertellen wat je moet doen: komen of niet.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zou ook eerst bellen ja. Zeker niet lomp.
We duimen. Ik zou bellen en overleggen. Er heerst op het moment ook een virus waarbij honden erg ziek zijn en bloed poepen.
Het is zo gek dat hij niet meer drinkt en wel meer plast. Ik zou gewoon bellen trouwens.
Ik heb gebeld en op dit moment vonden we het niet nodig om meteen langs te komen. Boris is op dit moment wat levendiger.
Morgenochtend zijn we de eerste
Morgenochtend zijn we de eerste
Jeetje, wat een zorgen! Geen gekke dingen uit gaan halen, hoor Boris! Uiteraard draaien onze duimen op,turbostand!
Sterkte...arm hondje, arme jullie....jammer dat ze op die momenten niet gewoon kunnen vertellen waar ze last van hebben he....veel succes morgen!
Goed dat je gebeld hebt! Ik vind vaak dat als je dan overlegd hebt je ook wat minder zorgen hebt. Hopelijk blijkt het mee te vallen morgen!Naat schreef: Ik heb gebeld en op dit moment vonden we het niet nodig om meteen langs te komen. Boris is op dit moment wat levendiger.
Morgenochtend zijn we de eerste![]()
Je kan hem ook op giardia laten testen.Hebben ze ook vaak bloed bij ontlasting en kunnen ze ook heel sloom van zijn.
De hond van mijn zus heeft het gehad.Wilde niet meer mee lopen en had ook bloed bij ontlasting.
Zou het met de dierenarts even overleggen.
Het kan van alles zijn.
De hond van mijn zus heeft het gehad.Wilde niet meer mee lopen en had ook bloed bij ontlasting.
Zou het met de dierenarts even overleggen.
Het kan van alles zijn.
Laatst gewijzigd door Anneke B op ma 11 aug 2014, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.