Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Gecondoleerd Elf!! Wat vreselijk 
Gecondoleerd, Elf...

Gecondoleerd, vreselijk om je moeder te moeten missen 
[quote="Elf"]
Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Elf"]
- Inge en Bono
- 5-sterren

Gecondoleerd 
Heel veel sterkte Elf, wat moeilijk lijkt me dat...
Hier een saaie dag. Lekker wel. Uitgeslapen, op t gemak wakker geworden, aangekleed, honden laten plassen, en om boodschappen geweest. Toen samen met Joep op de bank in slaap gevallen, hij hangt nu nog op zijn rug tegen mij aan (met zijn balletje nog in zijn bek want mijn vriend kwam thuis en dan moet ie altijd iets pakken) onder het achtergrond geluid van het gesnurk van Gijs en de regen.
Mijn vriend was bij zijn broertje in de tuin aan het werken.
Druilerige zondag zo
Hier een saaie dag. Lekker wel. Uitgeslapen, op t gemak wakker geworden, aangekleed, honden laten plassen, en om boodschappen geweest. Toen samen met Joep op de bank in slaap gevallen, hij hangt nu nog op zijn rug tegen mij aan (met zijn balletje nog in zijn bek want mijn vriend kwam thuis en dan moet ie altijd iets pakken) onder het achtergrond geluid van het gesnurk van Gijs en de regen.
Mijn vriend was bij zijn broertje in de tuin aan het werken.
Druilerige zondag zo
Gecondoleerd Elf.
Beetje relax dag maar ook veel gedaan. Twee goede rondes met eerst beren en Foppe net solo in de regen. Deel konijnenren gedaan, gesnoeid, gras gemaaid, gezogen, rustig een lunch genomen en. U wachten op een droge broek.
Beetje relax dag maar ook veel gedaan. Twee goede rondes met eerst beren en Foppe net solo in de regen. Deel konijnenren gedaan, gesnoeid, gras gemaaid, gezogen, rustig een lunch genomen en. U wachten op een droge broek.
Hier ook zo'n dag. Eerst getraind met Oscar. Hij is nu 2 dagen goed zonder pijnstillers, dus toch maar gegaan. Hij heeft het super goed gedaan, was trots op hem!
Daarna belastingaangifte gedaan en toen een filmpje aangezet. De hoofdpijn die sluimerde zette door, dus ook maar een dutje gedaan en daarna film afgekeken. Wel fijn zo'n relax dagje, want vanaf morgen heb ik 3 rete drukke dagen. Met hele leuke dingen en het is prima afleiding voor donderdag, dus heb er zin in!
Daarna belastingaangifte gedaan en toen een filmpje aangezet. De hoofdpijn die sluimerde zette door, dus ook maar een dutje gedaan en daarna film afgekeken. Wel fijn zo'n relax dagje, want vanaf morgen heb ik 3 rete drukke dagen. Met hele leuke dingen en het is prima afleiding voor donderdag, dus heb er zin in!
Lekker klungeldagje. Ik heb alleen geen zin in koken...
het zal wel iets makkelijks worden.
[quote="Elf"]
- -Annemarie-
- 5-sterren

Elf, gecondoleerd met het overlijden van jouw moeder en heel veel sterkte gewenst.

Ik slaap al een paar nachten slecht, eigenlijk al de hele vakantie, en ga dus vanavond maar op ons oude bed op zolder slapen
Morgen een drukke werkdag, moet al rond 07.40 uur gaan rijden
Gelukkig vanmiddag al gedoucht, dat hoeft morgenochtend dus niet meer