Dat ligt er maar maar net aan wat je gaat schilderen. Niet altijd is st Marc voldoende.dinky89 schreef: Met st Marc maak je dus het oppervlak zowel schoon als schilderklaar/ruw ;-)
Daarom ook st Marc aangeschaft op aanraden van mijn opa en de verf hecht nu 6 jaar later nog altijd prima ;-)
Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
- Pauline
- 5-sterren

Re: Allemachtig, wat een tinnuf, Dasty ontvetter... En wat kan een mens daar soms...
Ik heb ook Dasty gekocht..... de ontvetter en de ontkalker en nu heb ik niets om schoon te maken.....

-
**Jolanda**
- 5-sterren

Kom je even bij mij langsPauline schreef: Ik heb ook Dasty gekocht..... de ontvetter en de ontkalker en nu heb ik niets om schoon te maken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal ook nog een kopje koffie voor je maken.
Ik stuur Harrie wel even langs.....Pauline schreef: Ik heb ook Dasty gekocht..... de ontvetter en de ontkalker en nu heb ik niets om schoon te maken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je aan 1 fles Dasty waarschijnlijk niet genoeg
Ik bied drie koppen koffie!Pauline schreef: Ik heb ook Dasty gekocht..... de ontvetter en de ontkalker en nu heb ik niets om schoon te maken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ff langsPauline schreef: Ik heb ook Dasty gekocht..... de ontvetter en de ontkalker en nu heb ik niets om schoon te maken.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Lizzy schreef: Kom ff langs![]()
Dames, jullie moeten wel op jullie beurt wachten, ik was als eerste!eelke schreef: Ik bied drie koppen koffie!
Ja maar ja maar ja maar.....**Jolanda** schreef: Dames, jullie moeten wel op jullie beurt wachten, ik was als eerste!
Het was mijn idee, die Dasty
Maakt allemaal niets uit. Als Harrie langs is geweest heeft ze toch geen tijd meer**Jolanda** schreef: Dames, jullie moeten wel op jullie beurt wachten, ik was als eerste!
- Pauline
- 5-sterren

Jullie hebben allemaal pech!!! Ik lust geen koffie!!!

Heb een gebeitst keukenkastje ermee gedaan en nu zit er geen beits meer op bijna..... Weet niet of Eddie daar vanavond gelukkig van wordt, maar ach... het biedt mogelijkheden!

Heb een gebeitst keukenkastje ermee gedaan en nu zit er geen beits meer op bijna..... Weet niet of Eddie daar vanavond gelukkig van wordt, maar ach... het biedt mogelijkheden!
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Oh ik heb ook andere drankjes hoorPauline schreef: Jullie hebben allemaal pech!!! Ik lust geen koffie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een gebeitst keukenkastje ermee gedaan en nu zit er geen beits meer op bijna..... Weet niet of Eddie daar vanavond gelukkig van wordt, maar ach... het biedt mogelijkheden!![]()
![]()
![]()
Drinken we samen iets anders, want ik lust ook geen koffie.
Dasty is ook ideaal voor vliegenpoep op je kunstof kozijnen :-)
Alles weg, let alleen op je rubbers, want volgens mij lossen die ook op
(Ik kreeg allemaal zwarte vegen toen ik er met een dastydoekje over ging ;-)
Alles weg, let alleen op je rubbers, want volgens mij lossen die ook op
(Ik kreeg allemaal zwarte vegen toen ik er met een dastydoekje over ging ;-)
-
Lil
Ik bied: alle soorten dasty om uit te proberen zonder dat je je eigen flessen hoeft aan te breken, drinken naar keuze en Limburgse vlaai. O ja en voldoende oefenmateriaal in huis.
Lil schreef: Ik bied: alle soorten dasty om uit te proberen zonder dat je je eigen flessen hoeft aan te breken, drinken naar keuze en Limburgse vlaai. O ja en voldoende oefenmateriaal in huis.