Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

[quote="Elf"]
Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Vanmorgen vroeg werd ik wakker gemaakt door een zwarte, hele natte neus. Oftewel Flow heeft het traplopen ontdekt.  :biggrin2: Het was gezellig wakker worden met een ultra nieuwschierige lab, alleen mag ze morgenochtend ook wel 2 uurtjes later komen. van 05.00 naar 07.00 bijvoorbeeld. :biggrin2: We liepen wel lekker vroeg buiten, kwamen galloway koeien en 2 reeen tegen in de duinen (camera vergeten :wall: ) en daarna al vroeg de grote boodschappen gehaald. Ik ben dan ook een beetje in een tijd-crisis beland, het is nog zo vroeg. :biggrin2:
Flowtje is inmiddels weer loops geworden, gelukkig, want het duurde erg lang. 
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

TMG1961 schreef: Net bij de Aldi geweest..NOOIT meer, ik ga voortaan wel naar de Lidl toe. Daar maken ze in tegenstelling tot de Aldi tenminste extra kassa's open als het druk is.
Dit is gewoon beleid bij de Aldi. Voor mij ook een reden om eerst te kijken hoe druk het in de winkel is.
rosmin schreef: Gecondoleerd Elf  :'(  :-*
en Judith ook veel sterkte gewenst  :-*

Wow, vandaag de eerste kilometers  gereden op mijn nieuwe BMW, wat blijft motorrijden toch geweldig  :D
Ja hè... Het is een soort van virus  :P

Veel veilige kilometers gewenst!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

In overleg met de GT en mijn lieve, observerende en soms ook hele wijze meneer K besloten de afspraak met Oscar wat uit te stellen. Het prikken gaat helemaal niet soepel en het heeft geen zin daar donderdag heen te gaan als hij zich toch niet laat prikken. Ik vind het helemaal niets dat ik dan nog langer niet weet wat er is, maar ja, we hebben de beste kansen als Oscar zich thuis weer rustig laat prikken. Hij heeft nu zover wij kunnen beoordelen ook geen pijn, hij is vrolijk en gebruikt zijn lijf gewoon goed. Dus het moet maar.

Leuke werkdag gehad en nu even eten en dan naar het midden des lands toeren. Nachtje bij paps en mams slapen en dan morgen met mijn nichtje naar Artis. Hoop dat het wat droog wil zijn, maar er is ook genoeg binnen te doen, dus dat komt vast goed!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

[quote="Elf"]
Mijn allerliefste mama is gisteren na een heftige strijd overleden. Pffff ik mis haar nu al zo...
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Wat een leuke vakantie zo  :)
Gister kennis gemaakt met Nynke en de wolfjes, en Rik natuurlijk, vandaag naar liefste din geweest, morgen lopen met ChantalKrijn en Tykie, woensdag hopelijk naar Els&Flow, donderdag shoppen met een vriendin, vrijdag wsl schoonmaken en inpakken, hoop er nog een leuke wandeling in te persen en zaterdag alweer naar huis (geen zin in, echt zoooooooo geen zin in!)

Net in shock, was wat later...en wat hongeriger thuis dan vooraf ingeschat dus ik dacht ik loop even naar de Toko/eethuis hier aan de overkant om iets van brood ofzo, blijkt er dus ook een afhaal te zitten...en de kapsalon rook wel erg lekker, thuis betaal ik er 7 euro voor, hier 4, en omdat ik geen saus erop wil maar 3.50  :o
Turkse pizza is ook al 1.50 goedkoper als bij mij thuis...die ga ik van de week dus ook eens even testen  8)
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Euhm. Gewerkt.  ::)
En gekookt!  8)
En daarna een kinder-autostoeltje ingeleverd bij de rechtmatige eigenaresse in ruil voor 2 bakkies koffie en 2 chocoladesoesjes. Ik vond het een prima ruil.  :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hoe bevalt het werken zo?
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef: Hoe bevalt het werken zo?
Tokkie to me?

Edit: even ervan uitgaande dat het inderdaad een vraag aan mij was:
Eigen baas zijn is fijn! Het levert nieuwe uitdagingen, maar het is heerlijk om alles zo ver mogelijk zelf in de hand te hebben. Eigen beslissingen te nemen en slechts zijdelings verbonden te zijn met beslissingen van een grote onderneming.

Zo was afgelopen week wat consternatie over het verkocht zijn aan een Amerikaans bedrijf van een klant van mij. Tsja. Dat is voor de werknemers in dienst, best heel spannend. Voor mij maakt het niet uit. Zolang de opdracht blijft bestaan, maakt mij het niet uit aan wie ze verkocht worden. Dat was wel heel raar, maar tegelijkertijd ook wel heel prima.
Laatst gewijzigd door -Saskia- op ma 11 aug 2014, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef: Tokkie to me?
Uhu!
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef: Uhu!
:biggrin2: zie boven.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef: :biggrin2: zie boven.
Klinkt goed! Heb je ook al visite kaartjes, bedrukte pennen en dat soort gadgets?
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef: Klinkt goed! Heb je ook al visite kaartjes, bedrukte pennen en dat soort gadgets?
;D ;D ;D nee, die tijd heb ik gehad. Ik mag nu varen op m'n reputatie. Geen gadgets meer nodig. Al een tijdje meedraaien heeft zo z'n voordelen.  ;)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef: ;D ;D ;D nee, die tijd heb ik gehad. Ik mag nu varen op m'n reputatie. Geen gadgets meer nodig. Al een tijdje meedraaien heeft zo z'n voordelen.  ;)
Ohw je heb crackers laten bedrukken?  ;)

Je klinkt nu wel heel erg professioneel zeg! Toch wel een telefoon van de zaak?
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef: Ohw je heb crackers laten bedrukken?  ;)

Je klinkt nu wel heel erg professioneel zeg! Toch wel een telefoon van de zaak?
;D crackers met kaas-logo. Toch maar eens over denken.

Telefoon van de zaak is als ZZP'er een ruim begrip. Telefoon, ja. De zaak ben ik. Dus telefoon van mij.  :biggrin2:

Gesloten