(Made you look he Lique!!
Hoe is het met...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Hoe is het met...
...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto! 
)
Re: Hoe is het met...
Stuur maar een pb!
Whahaha 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ah ja, vakantieplannen.
Ik denk dat ik ga speuren. Gewoon, omdat ik nog veel vragen onbeantwoord heb. 8)
Ik denk dat ik ga speuren. Gewoon, omdat ik nog veel vragen onbeantwoord heb. 8)
Hoe kan dat nou zonder hond?-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.
Ik ben net terug 
-
Martine-Tom
Mag je wel flink gaan slijmen bij de baas want ik vernam elders dat die bitch je gewoon 365 dagen per jaar laat werken!-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.
Ik zie haar straks nog. Zal het met m'n liefste glimlach voorleggen. Ik denk dat ze teruglacht. Maar of ze het meent?!Martine-Tom schreef: Mag je wel flink gaan slijmen bij de baas want ik vernam elders dat die bitch je gewoon 365 dagen per jaar laat werken!![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
wel de antwoorden hier delen dan he?-Saskia- schreef: Ah ja, vakantieplannen.
Tuurlijk! Minute by minute verslag!Mieke L. schreef: wel de antwoorden hier delen dan he?
-
Martine-Tom
Vast niet, dat soort types zijn altijd zo ontzettend fake!-Saskia- schreef: Ik zie haar straks nog. Zal het met m'n liefste glimlach voorleggen. Ik denk dat ze teruglacht. Maar of ze het meent?!
Denk dat je beter iets van schoenen of een tas ofzo kan kopen voor dr dat stemt haar vast wat milder!
Maar om serieus te gaan, ik zit nu een week in Rotterdam en in september nog een week in deze regionen....ik schop andere mensen op vakantie en bezet hun huis dan, vakantie op de budget manier