Kzag 2 beren copuleren....Kim_S schreef: Kzag twee slangen de was ophangen oh dat was een wooooonder![]()
Re: SpeedABBA voor NachtBARFers! Deel 5
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Das heel geen wonderMartine-Tom schreef: Kzag 2 beren copuleren....![]()
Gijs vind het gekke liedjes. Hij mag geen van beide!
Hij kan heel goed en evenwichtig zitten!Martine-Tom schreef: Sure voor iemand de 2.50 meter groot is mss![]()
-
Martine-Tom
En de persoon die eronder zit...kan die nog ademhalen?eelke schreef: Gijs vind het gekke liedjes. Hij mag geen van beide!
Hij kan heel goed en evenwichtig zitten!
Als je ademt met van die korte niet diepe teugjes wel. Zolang je geen extra tong in je bek hebt 8)Martine-Tom schreef: En de persoon die eronder zit...kan die nog ademhalen?
Poh ik heb morgen om 7 uur mijn eerste afspraak! 'Savonds! En het is niet eens mijn vrije dag ofzo.
-
Martine-Tom
Jottum, kan niet wachten op een keer op te passen!eelke schreef: Als je ademt met van die korte niet diepe teugjes wel. Zolang je geen extra tong in je bek hebt 8)
Wil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?Martine-Tom schreef: Tja dan moeten ze ook meelopen.... Sneu hoor, honden die moeten lopen...maar mss is dat het probleem, een chihuahua is een schoothond en geen loophond![]()
Succes met "moeten meelopen". 8)
-
Martine-Tom
Weekje DH..ja hoor lijkt me leuk! 8)-Saskia- schreef: Wil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?
Ik heb goede verkoop skills he!Martine-Tom schreef: Jottum, kan niet wachten op een keer op te passen!![]()
-Saskia- schreef: Wil je een weekje op wodka passen in nat herfstweer?

Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.eelke schreef:
heb je niet zo iets in Wodka-formaat?
![]()
-
Martine-Tom
Ja daar zou je echt iets mee moeten doen!eelke schreef: Ik heb goede verkoop skills he!
Tell-Sell niks voor jou?
Rode laarsjes voor de regen?-Saskia- schreef: Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.![]()
Ja hoor! It's amaaaazzziiing!Martine-Tom schreef: Ja daar zou je echt iets mee moeten doen!
Tell-Sell niks voor jou?
-
Martine-Tom
Ik zou gewoon rolschaatsjes voor dr kopen, haat ze het nog steeds maar het sleurt wat makkelijker mee-Saskia- schreef: Dan worden nog steeds haar edele flapvoetjes nat. Helpt niet.![]()
Martine-Tom schreef: Ik zou gewoon rolschaatsjes voor dr kopen, haat ze het nog steeds maar het sleurt wat makkelijker mee![]()
Op een skateboard vast tie-rippen.
Kijk, Martine scoort nu weer op mijn oppas-schaal met zulke inventieve creatie's!
Kijk, Martine scoort nu weer op mijn oppas-schaal met zulke inventieve creatie's!