Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Zou ik wel eens kunnen proberen, maar ik denk dat hij het niet gaat houden. En het is best smal en ik niet zo.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Els&Flow schreef: Schiebroek heb ik gewoond. :) Succes en rijd voorzichtig.  :-*
Is gelukt, was een leuke rit  :) :) 
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Nynke schreef: Is gelukt, was een leuke rit  :) :)
Ik had niet anders verwacht!  :-*
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ronald schreef: Ik had niet anders verwacht!  :-*
:-* :-* :-*

Morgen weer een uitdaging, ik geloof dat ik vannacht maar een touringcar ga huren en een veelpassagiersrijbewijs ga halen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Pixie heeft vorige week gekust met een varkentje en vanmiddag kwamen we 2 mini pony's tegen en heeft ze met de kleinste staan kussen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gezeild op een palingaak met collega's. Erg leuk en gezellig. Zo gezellig dat de schipper dacht dat we al aan de alcohol hadden gezeten, terwijl we nog nuchter waren  :biggrin2:.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Bericht door hannabelgje »

Gisteravond had ik een hele rare hond die zelfs niet mee wilde wandelen. Ze heeft zich afgezonderd in de tuin en na een paar uur kon ze weer redelijk normaal doen. Gisteren maar weer puur rust gegeven. Vanmorgen doet ze ook weer normaal. Het is wat als je oppas ineens een baby heeft en er dagelijks ook nog vreemde mensen over de vloer komen.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Nynke schreef: Morgen weer een uitdaging, ik geloof dat ik vannacht maar een touringcar ga huren en een veelpassagiersrijbewijs ga halen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Allebei niet gelukt, dus maar op tijd op pad  ::) ::)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Deel 2 van het project nieuwe schutting. Gisteren is de poort erin gezet, maar onder onze mooie tuintegels blijkt nog een hele laag te liggen dus de schutting meneer heeft er een flinke kluif aan. Flow zit grotendeels voor het raam, ze functioneert vandaag als opzichter. Binnen, want buiten steekt ze overal die grote neus in en sjouwt met gereedschap. Nou is de meneer wel honden gewend, maar formaat boomertjes en niet behulpzame,  bijdehante labradors.
Gizmo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Gizmo »

Laatst belde een buurvrouw van verderop bij ons aan om te vragen of wij een kat hebben. Ze had namelijk last van een kat die telkens haar katten wegjaagde en hun voer opat. We wisten meteen dat ze de kat van onze buren bedoelde, aangezien die ook vaak in onze tuin loopt en erg mager is... De buurvrouw ging dus een kijkje nemen in de achtertuin van onze buren, omdat ze wist dat de kat ook zwanger was geweest. Het schuurtje stond open, en daar zaten een aantal kittens in een boodschappenkrat. Onder de vlooien en moeders had geen eten en drinken... De buurvrouw heeft meteen 114 gebeld en die zouden er wat aan gaan doen...

Erg hoor, hoe sommige mensen met hun diertjes omgaan!  >:( :'(
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Kaela schreef: Gezeild op een palingaak met collega's. Erg leuk en gezellig. Zo gezellig dat de schipper dacht dat we al aan de alcohol hadden gezeten, terwijl we nog nuchter waren  :biggrin2:.
Haha, scheelt een kater wanneer je geen alcohol nodig hebt om het zo gezellig te hebben  ;D Mijn eigen ervaring is ook dat de slappe lach qua gezelligheid zelfde effect heeft als alcohol ;-)
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Ben bezig een grote spiegel van 110 cm breed te metamorforiseren. Er komt een steigerhouten lijst om. En als het lukt dan komt ie onder de porch (ut afdak) Manlief mag zagen. Ik lever de rest aan. :P :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Mijn pakketje komt vandaag tussen half 9 en half 10 :)

Sochtends en savonds :P
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Pixie moet een pedicure krijgen..de nagels aan haar voorpoten zijn wat aan de lange kant. Zelf knippen ga ik niet aan beginnen, ze heeft gitzwarte nagels, heb net even gevijld met een oude vijl die ik had liggen, dat laat ze zonder problemen doen. Maar ik ga toch even kijken voor een nieuwe vijl, die ik nu heb is niet echt een vijl voor nagels.

Bij DA moet je daar een afspraak voor maken, zelfs om alleen even te kijken of ze daadwerkelijk te lang zijn of dat het nog goed is.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Net Oscar voor de derde keer vandaag uitgelaten. Gister is hij ook 7 keer geweest, want zijn buikje is van slag.

Kennelijk was de hoge nood verminderd en is zó vaak uitgelaten worden ook wat saai, want in plaats van snuffelen en P&P ging hij aandacht vragen. Door kunstjes te doen. Vet schattig. Een mevrouw die aan de overkant liep moest er ook van lachen, het was zo aandoenlijk.

Na 2 super leuke, lange en vermoeiende dagen heb ik vanmorgen nog gewerkt en nu lekker vrij. Tijd om even lekker lui te doen  :biggrin2:

Gesloten