Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pixie heeft d'r pedicure gehad, ben bij andere DA gewoon naar binnen gelopen en gevraagd of ie even erna wou kijken. Heeft gelijk de nagels aan de voorpoten geknipt. Pixie was er niet echt van gecharmeerd en was blij dat ze weer buiten was. Ga toch maar een goede vijl kopen voor haar en vijl ze wel bij..dat laat ze zonder problemen doen.
leuke middagrit gehad
nu al gegeten en zo naar de Kralingsche Esch met de wolfjes. Heb DA noggesproken over PEzzo, het hoesten wordt niet minder, dus eens kijken hoe het met per dag 3* 3/4e vochtafdrijver gaat

- Inge en Bono
- 5-sterren

Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
- -Annemarie-
- 5-sterren

Poeh, dat is schrikken!Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Heel veel sterkte, is schrikken zo ietsInge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Potverdorie, dat is schrikkenInge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Sterkte en ik duim dat het allemaal meevalt
- -Annemarie-
- 5-sterren

Balen: blender kapot gedraaid. 
Fijn: uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Morgenochtend.
Fijn: uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Morgenochtend.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat goed zeg (dat laatste natuurlijk), heel veel succes!-Annemarie- schreef: Balen: blender kapot gedraaid.
Fijn: uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Morgenochtend.![]()
Dat is schrikken zeg, heel veel sterkte.Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Jakkes Inge, wat naar !!!!
Ik hoop op snel goede berichten !! 
Annemarie, succes !!
OT: Lekker op de Kralingsche Esch gewandeld met de wolfjes en daar wel 200 konijnen gezien
de wolfjes hadden hun jachtdrift thuis gelaten, dus sommige nijnen, wel wilde, bleven op 3 tot 6 meter zitten
Verder docu over Totilas gezien op tv, en nu zo slapen, de wekker gaat om 6 uur

Morgenochtend ga ik Spijkcity en Hoogvliet onveilig maken, Tomtom gaat mee, ik kom daar nooit
Annemarie, succes !!
OT: Lekker op de Kralingsche Esch gewandeld met de wolfjes en daar wel 200 konijnen gezien
Morgenochtend ga ik Spijkcity en Hoogvliet onveilig maken, Tomtom gaat mee, ik kom daar nooit
Leuk, spannend, succes, wij duimen!!!!-Annemarie- schreef: Balen: blender kapot gedraaid.
Fijn: uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Morgenochtend.![]()
Sneu van de blender..........
Succes Annemarie!! 
En Inge: sterkte
En Inge: sterkte
Succes Annemarie!
Zo, eerste officiële training van het seizoen zit erop. Meteen gevolgd door een kleine warming up voor morgen. 

Sterkte!Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance. As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Verdorie Inge! In mijn gedachte is meneer I en B ook nog helemaal niet oud?