Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Vannacht kletterde het lekker van de regen en nu is het bewolkt met af en toe een zonnetje en een aangenaam temperatuurtje (21-22C)
Lekker he? Ik betrap me er op dat ik dit jaar (alweer) uitkijk naar de herfst 
arenda schreef: Lekker he? Ik betrap me er op dat ik dit jaar (alweer) uitkijk naar de herfst![]()
Hm herfst is in mijn ogen veel regen dus nee, bedankt ;-)
Hebben hier in het noorden maar weinig regen gehad en dat wil ik wel behouden.
Hebben hier in het noorden maar weinig regen gehad en dat wil ik wel behouden.
Hèhè, eindelijk een behoorlijke onweersbui. Zelfs een flits-klap-donder waar ik even van schrok. 
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Heerlijk zon en een strak blauwe lucht, ben de regen nu wel beu.
Beetje te vaak nat geregend tijdens een wandeling of als ik naar mijn werk moet.
Beetje te vaak nat geregend tijdens een wandeling of als ik naar mijn werk moet.
Hier helaas geen blauwe lucht, geen zon, alleen wolken en regen, temp een miserabele 13,5 graad 
ohhhhhhh, arme Theo!
Hier ook niet veel beter.TMG1961 schreef: Hier helaas geen blauwe lucht, geen zon, alleen wolken en regen, temp een miserabele 13,5 graad![]()
Ietsje warmer en droger zou van mij ook nog wel mogen...
Ja dat was weer een lekker buitje-Saskia- schreef: Hèhè, eindelijk een behoorlijke onweersbui. Zelfs een flits-klap-donder waar ik even van schrok.![]()
Ik was wel blij dat Jillz blijkbaar niet bang is voor onweer, die heeft overal doorheen geslapen
Wij waren gisteren avond iets minder blij met het onweer. We liepen onderweg naar huis, over de open vlakte, toen het onweer los barste. De bliksem sloeg voor onze voeten in, dat waren geen grappen.
Flow is goddank niet bang voor onweer, maar dit was niet leuk. Stevig doorgelopen tot we bij de flats waren en daarna snel langs de flats naar huis. Daar hebben we dan wel zitten genieten van het schouwspel, maar wel veilig vanachter het glas. 
koud en een baatje nattig is het hier. Ik moet dalijk weg, dus hoop dat er nog niks van het voorspelde onweer komt totdat ik thuis ben.
Maci en onweer zijn allesbehalve vriendjes...
Maci en onweer zijn allesbehalve vriendjes...
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het droog en warm...whats new 
Lekkere bui gehad toen ik net van plan was het duo Sloom en Traag uit te laten. Gelukkig had ik ze er nog niet voor wakker gemaakt

- - Judith -
- 5-sterren

Laten we het zo zeggen: als je hier nu naar buiten stapt, dan ben je binnen 10 seconden tot op het bot doorweekt