Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Ach jeetje Inge, wat een schrik, heel veel sterkte  :-* :-* :-*

Succes Annemarie!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Bedankt allemaal  :-* We zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik niet  :-\ Het is gauw maandag, maar nog niet snel genoeg. En dan moeten we wachten tot 30 september op de uitslag(tenzij het echt dringend is natuurlijk)
eelke schreef: Verdorie Inge! In mijn gedachte is meneer I en B ook nog helemaal niet oud?
Hij is 10 jaar ouder dan ik, maar nog piep; 43
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Inge en Bono schreef: Bedankt allemaal  :-* We zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Hij is zo moe, slaapt en slaapt. Ik niet  :-\ Het is gauw maandag, maar nog niet snel genoeg. En dan moeten we wachten tot 30 september op de uitslag(tenzij het echt dringend is natuurlijk)
Dat is wat ik niet begrijp..waarom moet het 6 weken duren voordat je de uitslag krijgt. Zo iets vindt ik dus absoluut onacceptabel..wat doen ze in die 6 weken..vakantie vieren?
Het is toch ronduit absurd dat je 6 weken moet wachten op een uitslag..en maar vol houden dat de Nederlandse gezondheidszorg zo geweldig is..niet echt als je het mij vraagt
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

TMG1961 schreef: Dat is wat ik niet begrijp..waarom moet het 6 weken duren voordat je de uitslag krijgt. Zo iets vindt ik dus absoluut onacceptabel..wat doen ze in die 6 weken..vakantie vieren?
Het is toch ronduit absurd dat je 6 weken moet wachten op een uitslag..en maar vol houden dat de Nederlandse gezondheidszorg zo geweldig is..niet echt als je het mij vraagt
Ehhhm ja....  ;)
Toen ik ietwat hard tetterde SEPTEMBER? (ik realiseerde mij pas dat ze september zei, toen ik het op wilde schrijven, ik vond 30 augustus eigenlijk al aan de late kant  :-[ ) Zei de assistente inderdaad dat de beste man tussendoor op vakantie ging.

Tja, prioriteit was voor ons zsm die echo. Als daar dan iets uitkomt waarop direct actie moet worden ondernomen, dan gebeurt dat, uiteraard, ook.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance.  As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Gloeiende gloeiende  :o dat is schrikken zeg  :( sterkte voor jullie beiden  :-*
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Inge en Bono schreef: Bedankt allemaal  :-* We zijn ons helemaal naar geschrokken. Schoonouders, tante, oom, oma; allemaal hartklachten voor hun 65e
Jeetje dat is schrikken zeg, en hij is pas 43  :o
Kan me indenken dat je daar niet van slaapt!
Sterkte maandag en nog meer sterkte met wachten op de uitslag  :-*

Annemarie succes met je gesprek!  :-*

OT: ik ben aan vakantie toe  ::)
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Wat een schrik Inge  :(
Kan me voorstellen dat je niet rustig slaapt en elke keer zoiets zal hebben van
is alles nog ok  :-\
Hoop dat de echo duidelijkheid geeft, maar dat duurt nog n paar dagen, sterkte ondertussen!  :-* :-*
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600

Bericht door hannabelgje »

Jeetje Inge dat is echt wel schrikken!! Veel sterkte!
Hier vrij vandaag. Ik denk dat ik wel kan wennen aan die Belgische feestdagen. [emoji2]
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Inge en Bono schreef: Meneer I&B is afgelopen week afgevoerd door de ambulance.  As maandag echo van 't hart. Meneer mocht mee naar huis, maar bloeddruk blijft niet goed
Wat naar! Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt, sterkte!
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Heel veel sterkte Inge en meneer Inge.  :-*

OT: De zeeman is weer thuis. Flow ging door de geluidsbarriere toen ze hem weer zag. :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Tanna schreef: Wat naar! Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt, sterkte!
Och jee, jij ook sterkte!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Sterkte voor Inge en meneer Inge  :bigarmhug:. Het is heel eng om deze situatie te zitten, maar mijn ervaring is wel echt dat als het spoed nodig heeft en ook spoed geregeld wordt.

OT: twee rondjes met Oscar, buikje gaat langzaam de goede kant op. Laatste behandeling fysio gehad, boodschapjes gedaan, voor Oscar parelhoen gemalen en even met hem geoefend. Het gaat nog niet zo goed, maar ik heb nog 3 dagen.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Heel veel sterkte! Hopelijk valt het mee :-* :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

:-*
Net toch maar even naar de ha geweest, beter vandaag dan in het weekend, er is gewoon geen verbetering. Mike heeft een bètablokker voorgeschreven gekregen.
Kaela schreef: Sterkte voor Inge en meneer Inge  :bigarmhug:. Het is heel eng om deze situatie te zitten, maar mijn ervaring is wel echt dat als het spoed nodig heeft en ook spoed geregeld wordt.
Dat houden wij ons ook voor inderdaad  :-*

Gesloten