Vrijdag wordt Dame geopereerd
Moderator: Lizzy
Re: Vrijdag wordt Dame geopereerd
Heel veel beterschap, de duimen blijven draaien op een goed herstel.

-
sella
We duimen hier ook voor een voorspoedig herstel en dat het allemaal volgens het boekje verloopt 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik duim ook voor jullie, hopelijk is de derde keer scheepsrecht en verloopt het herstel nu vlekkeloos!
Ik hoop dat het herstel rustig verloopt! 
-
karin2
- 5-sterren

duimen draaien voor een spoedig, goed herstel
Hier natuurlijk ook, beterschap voor haar.
Het lijkt goed te gaan. Dame heeft gisteren al lekker wat gegeten, liep nog wel wat verdwaasd rond, maar steeds als we in de keuken stonden kwam ze toch versuft wat kijken. Ze heeft goed geslapen. Vanochtend lijkt ze heel wat minder suf en ze heeft een eindje gelopen, meerdere keren geplast (nog niet gepoept) en eigenlijk wilde ze toch wat verder wandelen. Net even de wond bekeken en die zag er goed uit. Ze heeft een pet shirt aan en een mooncollar om. Nog maar even van beiden een extra exemplaar besteld, want het is wel een stiekumerd en moet er niet aan komen. We blijven dus voor nu even bij dr in de buurt..Ook al weer lekker gegeten..
Tot op heden goede berichten. Nu was bij Akira de wond voor ons optisch aan de buitenkant ook mooi, maar Dame is veel levendiger en attenter als dat Akira was. ze heeft ook al verder gewandeld, ze Mg van ons niet zo ver, maar ze zou wel verder willen. Maandagavond heb ik een extra wondcontrole staan, juist omdat de buitenkant dus kan bedriegen wil ik dat ze zelf maar even goed voelen of inwendig alles zo aanvoelt als het moet. Ons gevoel is goed, ik duim nu vooral dat de uitslagen ook goed zijn en we er echt op,tijd bij waren.
- Charlie Angel
- Moderator
Duimpkes blijven hier nog even doordraaien voor de dame. Een zachte knuffel voor haar.