gevaarlijke combinatie!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: gevaarlijke combinatie!!!
Enneeeh nog ff gefeliciteerd he!
Nou de zuiger zou ik (normaal) niet willen missen hoor. Alleen de combinatie met een binnen poepende hond is niet zo geslaagd.eelke schreef:![]()
![]()
dank je! Nu hoef ik toch geen robot stofzuiger!
Enneeeh nog ff gefeliciteerd he!
Och ja, ik ben gewoon even genezen.
had m ook niet echt nodig, gewoon, voor de leuk.
En erg gelukkig met mijn nieuwe stoomreiniger, die lijkt me in dat geval wel handig
En erg gelukkig met mijn nieuwe stoomreiniger, die lijkt me in dat geval wel handig
Ooooooo 

Sorry! Best wel grappig ( bij een ander)
Nou nog gefeliciteerd
kadootje van woef heb je al gehad 
Sorry! Best wel grappig ( bij een ander)
Nou nog gefeliciteerd
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik kom er niet uit; moet ik nou blijven lachen, of blijven zeggen ''oh wat erg''
Ik hou het maar op nog van harte gefeliciteerd
Ik hou het maar op nog van harte gefeliciteerd
OOOOOW! Wat een combinatie!

-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh erg!! En dan wordt het zo lekker dun uitgesmeerd en droogt het ook makkelijker op...
Alsnog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat de geur inmiddels verdwenen is en je de stofzuiger weer goed schoon heb kunnen krijgen!
- Angelique
- 5-sterren

Gelukkig maa...alsnog gefeliciteerd!Doranto schreef: Maar....ondanks het 'uitgebreide'kado vanochtend was het een hele leuke verjaardag vandaag
![]()
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

sorry...
Denk ook dat het meer aan de soort groente lag en de hoeveelheidAnne in Duitsland schreef: Ja, sorry, dom van me.
Overigens veroorzaakt de Vitamix hier nooit diarree, dus die link had ik nog niet gelegd. En met de robotstofzuiger al helemaal niet, bij gebrek aan robotstofzuiger. Dank voor het delen van deze wijze les!![]()
Of misschien gewoon een buikgriepje ofzo...
Inmiddels gaat het weer goed, alhoewel ik voor de zekerheid de robotstofzuiger nog maar even NIET zijn rondjes laat rijden 's-nachts.
Laatst gewijzigd door doranto op za 16 aug 2014, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]