De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

http://www.sfeer-en-magie.nl/163-opruiming
De bromtol is weg  :P

Fijn dat meneer nu ook een bewuste samenslaper is!
Hier is dat nog steeds niet altijd zo. Vorige week ook weer eens iets over 'eigen bedje' en 'eigen kamer' en 'afwisselen met Vera dan uit bedje halen om aan de tiet te leggen'  >:(
Aan de andere kant vindt hij het wel heel leuk als hij wakker wordt en een ' :D ' kijkt hem aan
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Wat gaat het allemaal vreselijk snel. Hoe ver was jij voor mij bevallen Else? Dwayne word volgende week al 5 maanden. :o

Ik wil zo veel mogelijk gaan rapleyen. Niet alleen de stukken maar ook de opbouw van voedsel spreekt mij aan. Zo word een poos gewacht met dierlijke producten.

Maar het zal deels gebeuren. Oma vind het Veels te leuk om prakkies te geven ;D

Dwayne is op het moment ziek :'( goed verkouden.
Verhoging soms koorts 38,4 max. Maar ook momenten met normale temp. Poep en plas luiers zijn voldoende.
Maar heb wel de halve etos leeg gekocht. Van luuf tot paracetamol, hoestdrank en spulletjes voor de neus.
Hopen dat hij snel opknapt. Zo zielig om te zien. Zo'n klein weerloos lijfje..
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

koekje schreef: http://www.sfeer-en-magie.nl/163-opruiming
De bromtol is weg  :P

Fijn dat meneer nu ook een bewuste samenslaper is!
Hier is dat nog steeds niet altijd zo. Vorigea week ook weer eens iets over 'eigen bedje' en 'eigen kamer' en 'afwisselen met Vera dan uit bedje halen om aan de tiet te leggen'  >:(
Aan de andere kant vindt hij het wel heel leuk als hij wakker wordt en een ' :D ' kijkt hem aan
Hij was voor ze geboren was en toen ze nog klein en niet zo bewegelijk was ook voorstander  :biggrin2: tot ze het haren trekken, ogen uitduwen en neuspeuteren bij ons heeft ontdekt. Maar ze heeft 3 nachten een meter van hem gelegen en is vorige nacht dus terug tussen ons beland 8)
Ah wat zielig voor Dwayne!

Ik heb trouwens een hulpje voor de papjes
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sieglinde op za 16 aug 2014, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Beterschap voor Dwayne!

Vera is nog vrij beschaafd in bed. Dat beperkt zich tot een voet in je ribben en scheten laten. Als ze bij meneer op schoot zit, krijgt hij wel standaard een titty twister  :biggrin2:
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Nadia schreef: Wat gaat het allemaal vreselijk snel. Hoe ver was jij voor mij bevallen Else? Dwayne word volgende week al 5 maanden. :o

Ik wil zo veel mogelijk gaan rapleyen. Niet alleen de stukken maar ook de opbouw van voedsel spreekt mij aan. Zo word een poos gewacht met dierlijke producten.

Maar het zal deels gebeuren. Oma vind het Veels te leuk om prakkies te geven ;D

Dwayne is op het moment ziek :'( goed verkouden.
Verhoging soms koorts 38,4 max. Maar ook momenten met normale temp. Poep en plas luiers zijn voldoende.
Maar heb wel de halve etos leeg gekocht. Van luuf tot paracetamol, hoestdrank en spulletjes voor de neus.
Hopen dat hij snel opknapt. Zo zielig om te zien. Zo'n klein weerloos lijfje..
Beterschap voor Dwayne!

Hier ook een oma die graag papjes (potjes) geeft. Voor die ene keer per week vind ik het niet erg. Ben trouwens benieuwd of ze er na dinsdag nog zo over denkt, want Tess wil zelf de lepel vasthouden. Hier hing de kwark dus gisteren in de vitrages ;D
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Esthertjuh schreef: Beterschap voor Dwayne!

Hier ook een oma die graag papjes (potjes) geeft. Voor die ene keer per week vind ik het niet erg. Ben trouwens benieuwd of ze er na dinsdag nog zo over denkt, want Tess wil zelf de lepel vasthouden. Hier hing de kwark dus gisteren in de vitrages ;D
Haha typisch :biggrin2:
koekje schreef: Beterschap voor Dwayne!

Vera is nog vrij beschaafd in bed. Dat beperkt zich tot een voet in je ribben en scheten laten. Als ze bij meneer op schoot zit, krijgt hij wel standaard een titty twister  :biggrin2:
:biggrin2: dat doet ze dan weer niet ( nu, de scheten wel uiteraard. Of lekken, ook zo fijn als ze bij jou slapen ::)

Ze mocht ff studio 100 luisteren.  ::) heeft ze geleerd van de nichtjes. Fijn joch.
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

@ Nadia, Suze is van 1 feb. Hopelijk knapt Dwayne snel op!!!

Vandaag weer een hele boterham opgegeten , lekker dat ze het vindt!!
Ik geef haar ook wel stukjes naast de prakjes (pasta, worteltje, komkommer, stukje aardappel etc). Bijzonder dat ze toch een soort van kan kauwen ook al heeft ze nog geen tandjes. Mijn prakjes zijn ook al minder fijn dan eerst.
Ben blij met m'n BARF attributen  :D(blender en keukenmachine)!!

Ik vond het slapen op haar eigen kamertje eerst ook wennen (vanaf een maand of 4 geloof ik) maar uiteindelijk ook wel heel fijn.
Ik vraag me af hoe jullie dat doen als je kind naar bed gaat terwijl je er zelf nog niet in ligt?
Ik zou Suze niet alleen in bed durven leggen, bang dat ze eruit rolt.
Eerder sliep Suze overal (in de box, bij ons op de borst etc.) maar dat is er helemaal af. Ze is veels te veel afgeleid en slaapt eigenlijk alleen nog maar in haar bedje. Is dat bij jullie ook zo? Dan zou ik elke avond om 19.00 uur naar bed moeten als ze bij ons in bed zou slapen  :-\

Ik kan haar wel makkelijk meenemen. Heb zo'n pop-up tentje die ik dan meeneem en daar slaapt ze heerlijk in, ideaal!
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Robyn slaapt niet voor 22 u. Slaapt overdag ook bijna niet. Slaapt wel tot 10-12u  :P
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Hoe geef je de boterham Else? Verder dan de korst geven kom ik niet. Snij je die in blokjes of reepjes of geef je die volledig?
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vera slaapt overdag en begin avond in de box. Als ik naar boven ga, neem ik haar mee. Ze begint de nacht ergens tussen 9 en 11 meestal. En dan zo om de 2 uur een voeding.
Als het donker buiten is, maak ik de voorkant van de woonkamer (staat de box) ook donker. Gordijnen dicht, rolgordijntje tussen voor- en achterkamer stuk naar beneden, tv oid niet te hard en niet te hard praten. We hebben een soort woonkamer en suite, maar dan zonder schuifdeuren. Wij zitten dan in de achterkamer.
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Ik vouw de boterham dubbel en snij hem dan in reepjes.

Zodra Tess slaapt sluip ik weer naar beneden. Ze blijft dan gewoon liggen. Ik ga wel meteen naar boven zodra ik haar hoor want anders klimt ze er zelf af ::) Wij willen haar wel in haar eigen bedje laten slapen (iig eerste deel van de nacht), maar ik ben nu al lang blij als ze eindelijk slaapt dus is het meestal toch weer ons bed.
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

Ik geef boterham zonder korst en dan in kleine stukjes. Ik had er nu ietsiepietsie jam opgesmeerd.
Met korst geprobeerd maar ze zette het acuut op een schreeuwen.
Denk dat haar tandjes bijna doorkomen en dat het net te hard is ofzo.

En dan gewoon voor haar neerzetten op een bordje en een megaslab met mouwtjes aan en graaien maar  :)

Suze is echt een slaapkop in vergelijking met de kindjes van jullie!! Ze is meestal rond half 7/ 7 uur echt uitgeteld en vindt het dan heerlijk om in haar bedje te slapen. En dan doet ze overdag ook nog 2 tot 3 slaapjes.
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Ik doe voor Evi een boterham met roomboter in 4 stukken en zij scheurt er dan happen af :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Ze heeft daarnet ook een boterham gekregen. Laat ons zeggen dat de honden het geweldig vonden
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Dweenepeen is vandaag 5 maanden!

Gesloten