Energie verbruik
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Energie verbruik
Nou dat na 23.00 uur is al van jaren geleden
Weet je ik ga morgen de Nuon bellen
Ik weet het nu niet meer
Wat een doolhof net als met verzekeringen ook zoiets
Pfff
Weet je ik ga morgen de Nuon bellen
Ik weet het nu niet meer
Wat een doolhof net als met verzekeringen ook zoiets
Pfff
Je betaalt niets extra's voor een dubbele meter. Meters worden beheerd door de netbeheerder en de meterhuur zit inbegrepen bij je transportkosten. Hoeveel transportkosten je betaalt is afhankelijk van de capaciteit van je aansluiting en niet van het type meter dat er hangt. Het kan alleen wel zo zijn dat als je een enkele meter hebt en je wilt een dubbele meter laten plaatsen, je daarvoor eenmalige kosten betaalt. Verder is de keuze tussen dubbel of enkel tarief gewoon een administratieve aangelegenheid tussen klant en energieleverancier. Je kunt prima een contract op basis van enkel tarief hebben op een dubbele meter.
Omschakeling van dagtarief naar nachttarief gebeurt in het grootste deel van Nederland op 23u, maar er zijn gebieden waar al om 21u wordt geschakeld.
Omschakeling van dagtarief naar nachttarief gebeurt in het grootste deel van Nederland op 23u, maar er zijn gebieden waar al om 21u wordt geschakeld.
Okee dat is helder laat het lekker zitten
Heb al genoeg gezeur aan mijn hoofd
Dank je wel
Heb al genoeg gezeur aan mijn hoofd
Dank je wel
Wij hebben de jaarafrekening binnen. Krijgen 2 maanden voorschot terug.
1,5 kuub gas verbruikt
4,6 kWh stroom
1,5 kuub gas verbruikt
4,6 kWh stroom
-
sella
Wie niet na de afgelopen winter?
wij hebben dat ook gehad, moeders ook.
wij hebben dat ook gehad, moeders ook.
Weet ik niet maar ben er wel heel blij mee 
Hopelijk krijgen we snel de keuken gespaard. Dan word het plat dak van de keuken ook geïsoleerd.
Hebben vorige zomer de Spouwen laten isoleren
Hopelijk krijgen we snel de keuken gespaard. Dan word het plat dak van de keuken ook geïsoleerd.
Hebben vorige zomer de Spouwen laten isoleren
-
sella
Dat snap ik dat je blij bent, maar ik heb dat vaker gehad na een zachte winter, en dan een strenge winter en een fors hoger verbruik.
Dus ik wilde je even behoeden voor een ernstige schrik.
En ja isoleren helpt heel goed tegen ernstige rekeningen, maar ik woon in een super geisoleerd huis, en dan valt er op een gegeven moment niet veel meer ruimte te halen uit de besparingen.
Dus ik wilde je even behoeden voor een ernstige schrik.
En ja isoleren helpt heel goed tegen ernstige rekeningen, maar ik woon in een super geisoleerd huis, en dan valt er op een gegeven moment niet veel meer ruimte te halen uit de besparingen.
Klopt hoor.
Ze hebben ons voorschot nu omlaag gezet. Maar ik zet deze weer gewoon terug. Weet immers niet wat deze winter gaat doen.
Ze hebben ons voorschot nu omlaag gezet. Maar ik zet deze weer gewoon terug. Weet immers niet wat deze winter gaat doen.
ik hoef de standen pas in december door te geven ???
Wij geven het regelmatig door en kan de rekening op afroep op laten maken.
@Nadia: 4,6 Kwh en 1,5 kuub gas op jaarbasis wil iedereen wel
Ik denk eerder 4600Kwh en 1500m³ gas. 1 wasje draaien is nl al ongeveer 1Kwh en 1x douchen kost je ongeveer 0,9m³ gas.
@Nadia: 4,6 Kwh en 1,5 kuub gas op jaarbasis wil iedereen wel
Dat kan. Hangt af van de datum wanneer je de eerste rek. hebt gehad van de energie leverancier. Ik moet de meterstanden in april doorgevenlauraV schreef: ik hoef de standen pas in december door te geven ???
Je snap wat i meanMini's 3-tal schreef: Wij geven het regelmatig door en kan de rekening op afroep op laten maken.
@Nadia: 4,6 Kwh en 1,5 kuub gas op jaarbasis wil iedereen welIk denk eerder 4600Kwh en 1500m³ gas. 1 wasje draaien is nl al ongeveer 1Kwh en 1x douchen kost je ongeveer 0,9m³ gas.
Op telefoon snel tijdens pauze van het werk..
Das veel! Lekker hoor. Maar dan staat je voorschot ook erg hoog.
-
BusKay
Nee hoor, betaal 20 p/m meer dan nodig..Nadia schreef: Das veel! Lekker hoor. Maar dan staat je voorschot ook erg hoog.