Nadia schreef:
Lekker. Nog nooit pasta gemaakt met paturain. Toch maar eens doen.
Het is eigenlijk heel lui studentenvoer. Tegenwoordig wel opgeleukt met uitgebakken spekjes en geroosterde pitjes.
Groen etc even aanfruiten en spekjes bakken en pasta koken. Half bakje paturein (ik heb huismerk) in de koekenpan erbij en een scheut slagroom. Afmaken met peper uit de molen, handje gehakte peterselie en oregano. Saus bij de afgegoten pasta kiepen en roeren.
koekje schreef:
Het is eigenlijk heel lui studentenvoer. Tegenwoordig wel opgeleukt met uitgebakken spekjes en geroosterde pitjes.
Groen etc even aanfruiten en spekjes bakken en pasta koken. Half bakje paturein (ik heb huismerk) in de koekenpan erbij en een scheut slagroom. Afmaken met peper uit de molen, handje gehakte peterselie en oregano. Saus bij de afgegoten pasta kiepen en roeren.
Lijkt me lekker ook met gerookte kip of spinazie
@ Lizzy.. Fikse verkoudheid afgemaakt met een flinke toef van koorts.
Salade van aardappel en cherrie tomaatjes uit de groentetuin van de buuf, gebakken spekjes, gekookte eieren, avocado, btje olie, mosterd, honing, peper en zout.
Lizzy schreef:
Nou, lekker hoor, boontjes! Is het een vega schnitzel?
Weet t niet precies, haal t heel af en toe (zitten toevoegingen in die ik eigenlijk niet wil )
Is van AH eigen merk, smaak is wel ok, drie soorten kaas zitten er in, althans...dat staat er op
Maar uiteindelijk wel lekker gegeten