Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hier was het gisteren en vannacht ook best fris. Vera had gelukkig een pak met lange mouwen en benen aan en meneer had de klepraampjes boven dicht gedaan. Vandaag heeft ze weer een lang pak aan. En ik had nog wel van die leuke korte pakken; 1 gele met vosjes en 1 groene met flamingo's, die heeft ze amper aangehad 
Ik heb net heerlijk onder het afdak in de zon liggen slapen en nu valt het met bakken naar beneden. Wat een verschil!
Hier net een enorme hoosbui en nu komt de zon er alweer door en zijn er weer stukken blauwe lucht 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Scheelt al weer dat we nog een lekkere nazomer krijgenkoekje schreef: Hier was het gisteren en vannacht ook best fris. Vera had gelukkig een pak met lange mouwen en benen aan en meneer had de klepraampjes boven dicht gedaan. Vandaag heeft ze weer een lang pak aan. En ik had nog wel van die leuke korte pakken; 1 gele met vosjes en 1 groene met flamingo's, die heeft ze amper aangehad![]()
Ik mag niet klagen vandaag, maar een paar druppels, nauwelijks wind, niet te koud, niet te warm.
En weer een strakblauwe lucht 
Het lijkt wel zomer!
- Angelique
- 5-sterren

Hier een perfect weertje 
Net tegen mijn man gezegd, dat ie rustig het dak op kon gaan volgens buienradar. Staat ie boven, begint het te regenen.
TMG1961 schreef: Gisteravond toch nog regen gehad..tijdens laatste rondje begon het. Nu is het nog droog, maar begin langzaam aan wel genoeg te krijgen van al die regen en als je naar de vooruitzichten kijkt wordt het niet echt veel beter![]()
Joh Theo cheer up.....t kan altijd erger: Arnhem is officieel de natste plek van Nederland deze zomer
Drie keer raden waar mijn huis woont
Vies druilerig vandaag, maar wel een lekker temperatuurtje!
- Angelique
- 5-sterren

Als dat ergens bovenaan de Monnikensteeg is dan zit je nog steeds droogToo schreef:
Joh Theo cheer up.....t kan altijd erger: Arnhem is officieel de natste plek van Nederland deze zomer
Drie keer raden waar mijn huis woont![]()
Vanmorgen vroeg in het altijd zonnige Den Helder:

ik had sokken aan willen doen...maar manlief had ze wel warm...Nynke schreef: Ik had het gisteravond zo koud dat ik het dikke deel van het dekbed op bed gelegd heb![]()
![]()