Nou, wij lopen hier maar 20mm achter hoor! Hier gisteren weer 5,1mm erbij, dus we komen eraan!TMG1961 schreef: Er komt nog wat neerslag bij aangezien het de afgelopen dagen ook geregend heeft. Maar we staan hier helaas eenzaam bovenaan wat hoeveelheid neerslag betreft
![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
5 mm daar lachen we hier om..gisteren 11mm en vandaag staat de teller al weer op 18 mm. We zitten dus momenteel al aan de 430mmMini's 3-tal schreef: Nou, wij lopen hier maar 20mm achter hoor! Hier gisteren weer 5,1mm erbij, dus we komen eraan!
Oh, um, sja, in ieder geval zijn we hier 2e danTMG1961 schreef: 5 mm daar lachen we hier om..gisteren 11mm en vandaag staat de teller al weer op 18 mm. We zitten dus momenteel al aan de 430mm
Hier inmiddels heerlijk weer en zo nu en dan een zonnetje
Maar wij hebben afgelopen Vrijdag genoeg hemelwater gehad
Maar wij hebben afgelopen Vrijdag genoeg hemelwater gehad
Hier regent het sinds gisteravond onafgebroken, de teller voor vandaag staat inmiddels al op ruim 28 mm
Voorlopig zal het nog niet droog worden.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Hier een heerlijk zonnetje, strak blauwe lucht en 2 honden die het warm hebben.
Achterdeur staat open, zo mag het wel een paar weken blijven.
Achterdeur staat open, zo mag het wel een paar weken blijven.
- Angelique
- 5-sterren

Hier heerlijk weer. Stralend blauwe lucht, zonnetje, lekker temperatuurtje. Ga dus nu eerst met de Boppers op stap.
*geeftzoutpotdoor*
*geeftzoutpotdoor*
ja wrijf het er maar in. Maar ik zal het onthouden als de rollen omgedraaid zijn..dan wrijf ik..heb hier nog 5 kg strooizout liggen..dat prikt heerlijk 
Goed opletten Theo, misschien dat Noah zo meteen langs komt varen. Het is nat genoeg in Limbo-land de laatste dagenweken.
Hij is al langs, maar het water was stond te hoog om veilig te kunnen aanmerenEls&Flow schreef: Goed opletten Theo, misschien dat Noah zo meteen langs komt varen. Het is nat genoeg in Limbo-land de laatste dagenweken.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben al in de herfst mode.
+1! Helemaal volledig.*Lia* schreef: Ik ben al in de herfst mode.
En weetje... ik ben na mijn operatie in een winterslaap gegaan, tijd amper buiten geweest, en tegen de tijd dat dat weer ging was het ineens voorjaar, en meteen daarna zomer! Al hele warme dagen gehad in februari, Maart en April. Juni en Juli voor mijn gevoel ook prima wat temperatuur betreft. Als dit het is, is dit het, en kan ik me er wel in vinden.
Heb ook al helemaal geaccepteerd dat de chocolade KRUIT (jaja Koekje!) nootjes al weer in de winkel liggen
Hier 19 graden binnen, kom net thuis, straks weer weg, maar ga zo wel de kachel aanzetten. Moet nl ook nog de honden uitlaten, en met kachel aan droogt alles tenminste weer enigszins.
-
inge58
- 5-sterren

Plons,plons spetter spat,wij zijn nog steeds op de camping!
En we laten ons niet wegjagen door de regen....ik vertik het!!
We gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet.... 8)
En we laten ons niet wegjagen door de regen....ik vertik het!!
We gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet.... 8)
het zijn kruiDnoten 
Dammit, was ik er bijna!koekje schreef: het zijn kruiDnoten![]()