Bewaar jij dat zout nou maar, het zal best nog wel gaan ijzelen in LimbabweTMG1961 schreef: ja wrijf het er maar in. Maar ik zal het onthouden als de rollen omgedraaid zijn..dan wrijf ik..heb hier nog 5 kg strooizout liggen..dat prikt heerlijk![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het weer
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Angelique schreef: Bewaar jij dat zout nou maar, het zal best nog wel gaan ijzelen in Limbabwe![]()
Meestal vriest het in het noorden harder
Momenteel lijkt het hier meer op een tropisch regenwoud, maar alleen zonder de tropische temperaturen
- Angelique
- 5-sterren

Mooi droog vriezend weer met zonnetje erbij*Lia* schreef:
![]()
![]()
Meestal vriest het in het noorden harder
-
sella
Oh ja, daar teken ik meteen voor zo de hele winter. Niks geen ijzel alleen maar droog vriezend weer met een zonnetjeAngelique schreef: Mooi droog vriezend weer met zonnetje erbij![]()
-
Martine-Tom
Groot nieuws!!!
Hier.....REGENT het!
Ochtendronde...nat geregend, naar de da, nat geregend, terug van de da, nat geregend, middag ronde nat geregend, even naar de Appie....goh, weer nat geregend
Hier.....REGENT het!
Ochtendronde...nat geregend, naar de da, nat geregend, terug van de da, nat geregend, middag ronde nat geregend, even naar de Appie....goh, weer nat geregend
Daar teken ik ook voor! En dan heerlijk schaatsen op natuurijs :-D ondanks dat ik in Groningen woon ben ik toch een echt Fries ;-)sella schreef: Oh ja, daar teken ik meteen voor zo de hele winter. Niks geen ijzel alleen maar droog vriezend weer met een zonnetje![]()
Heerlijk herfstweertje vandaag, droog, af en toe de zon.
Het waaide best wel hier en in Den Helder. Gelukkig zo hard dat de regen niet deze kant uit durfde te komen!
wat een prachtige zonnige dag vandaag
en zelfs nu schijnt de zon nog volop
en zelfs nu schijnt de zon nog volop
Hier regent het nog altijd best stevig. Zoals het er nu uitziet zal het pas na middernacht droog worden. Wordt dadelijk dus 3e ronde van vandaag in de stromende regen 
Volgende verjaardag een rubberboot vragen?TMG1961 schreef: Hier regent het nog altijd best stevig. Zoals het er nu uitziet zal het pas na middernacht droog worden. Wordt dadelijk dus 3e ronde van vandaag in de stromende regen![]()
Kunnen we van BP geen inzamelingsactie houden voor een regenpak?Mini's 3-tal schreef: Volgende verjaardag een rubberboot vragen?![]()
Geintje hoor Theo, kan me voorstellen dat je er flink van baalt!
(En ik ben heeeel blij dat ik in het noorden woon
TMG1961 schreef: Hier regent het nog altijd best stevig. Zoals het er nu uitziet zal het pas na middernacht droog worden. Wordt dadelijk dus 3e ronde van vandaag in de stromende regen![]()
Ik zal aan je denken hoor
Ik loop droog, alleen arme Pixie wordt kletsnat tijdens de wandeling. Maar het maakt haar niet veel uit als ze achter haar safe stix kan aanrennen, alleen het afdrogen is niet haar favoriete bezigheid.