Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Wat een zorgen om Tom
Heel veel sterkte en beterschap! 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Meneer heeft even een ziekenhuis-abonement lijkt wel, vandaag gingen we voor de staalsplinter in het oog 
Kan helemaal kloppen. Bij Boris zag ik na een uur al dat het mis ging.Martine-Tom schreef: Nee, de da die ik zaterdag sprak had het erover dat dat binnen zoveel uur gegeven had moeten worden en dat dat nu geen effect meer zou hebben.
5 uur achter elkaar vergaderd, op dezelfde stoel....bbbbbzzzzz....
6 koppen koffie verder weet ik nu niet of ik moet stuiteren of m'n hoofd moet wegleggen van de hoofdpijn, whhoieeeii
6 koppen koffie verder weet ik nu niet of ik moet stuiteren of m'n hoofd moet wegleggen van de hoofdpijn, whhoieeeii
kruit of kruid noten, maakt niks uit, het weer blijft hier zwaar .......
getver Martine, wat naar dat Tom zich zo ellendig voelt.
Nu durf ik dus helemaal geen spul meer op Chakotay te gooien...
Hij heeft nog nooit antivlo nodig gehad, maar poezel neemt ze mee wanneer hij uit eten gaat bij buuf. Dus ik ben al aan het rondkijken. Tot nu toe hebben we de anti-tekenspray gebruikt (appelazijn/neemolie/teatree etc) maar daar red ik het ook niet meer mee. Echter met zijn epileptie durf ik niet zo goed.
Theo, balen dat het gewoon niet droog wil worden. misschien verhuizen naar het noorden?
(hier eindelijk weer droog!)
Hij heeft nog nooit antivlo nodig gehad, maar poezel neemt ze mee wanneer hij uit eten gaat bij buuf. Dus ik ben al aan het rondkijken. Tot nu toe hebben we de anti-tekenspray gebruikt (appelazijn/neemolie/teatree etc) maar daar red ik het ook niet meer mee. Echter met zijn epileptie durf ik niet zo goed.
Theo, balen dat het gewoon niet droog wil worden. misschien verhuizen naar het noorden?
Beterschap voor Tom, wat een ellende dat het zo lang duurt voor hij opknapt 
OT, deels een fijne, deels een stressvolle dag gehad. Nog wat bezig geweest omtrent Oscar en ik moest naar de tandarts. En ik mag fijn nog een keer, vullingen vervangen. Blegh. Maar vanmorgen ook een poosje lekker in de tuin bezig geweest en vanmiddag een poosje in de zon gezeten.
OT, deels een fijne, deels een stressvolle dag gehad. Nog wat bezig geweest omtrent Oscar en ik moest naar de tandarts. En ik mag fijn nog een keer, vullingen vervangen. Blegh. Maar vanmorgen ook een poosje lekker in de tuin bezig geweest en vanmiddag een poosje in de zon gezeten.
Voor alle mensen die last hebben van nattigheid, hier valt het mee... 

het was prachtig weer om er met de motor op uit te trekken, eindelijk weer wat kilometers gemaakt
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Tsss hier zijn we aan het verzuipen. Maargoed de frustraties maar even losgelaten op de hometrainer. Nu voeren op commando en dan lekker vroeg mijn bedje in.
Ja, wrijf het er even lekker in...Ronald schreef: Voor alle mensen die last hebben van nattigheid, hier valt het mee...
![]()
Het was schitterend weer in Groningen vandaag! Gewoon zo warm in de zon, dat ik tijdens het roken in de schaduw ben gaan staan.Ronald schreef: Voor alle mensen die last hebben van nattigheid, hier valt het mee...
![]()
Niet normaal..in groningen geen druppel en hier 40 mm op nog geen 22 uur en meer dan 50 mm sinds gisteravond
- - Judith -
- 5-sterren

He bah Martine, beterschap voor Tom en sterkte voor jou 
Ik wil ook in Groningen roken staan!-Saskia- schreef: Het was schitterend weer in Groningen vandaag! Gewoon zo warm in de zon, dat ik tijdens het roken in de schaduw ben gaan staan.