Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Het is hier inmiddels aardig broeierig
Angelique schreef: Alweer zon en blauwe lucht...zooo boring![]()
hier ook warm en zonnig
verlang zo langzamerhand naar wat afkoeling/ regen
Wij hebben er een verkoelend briesje bij 8)Angelique schreef: Alweer zon en blauwe lucht...zooo boring![]()
Hier redelijk weer, geen stralende zon maar toch. Vandaag is radio Gelderland in us durpke voor opnames van Zomer in Gelderland. Een happening met veel dwaze opdrachten. De hoofdopdracht is slaapfeestje dus dan hebben we wel droog weer nodig. Dochterlief is er heen dus ik zal alles wel in geuren en kleuren te horen krijgen vanavond.
Het moet dus droog gewoon blijven. ***Kijkt met half oog naar bewegend kaartje buitenradar***
Het moet dus droog gewoon blijven. ***Kijkt met half oog naar bewegend kaartje buitenradar***
- - Judith -
- 5-sterren

Net terug van de laatste hondenronde. Het is hier klef, ik heb het zweet op mijn rug staan 
Hier ook klef hoor . Moest vanavond naar het durp , dus op de fiets . En net onderweg en een plensbui . Kon me dus wel uitwringen . Daarna naar de kapper , nou die hoefde het dus niet eerst nat te maken voor het knippen 
Hier voor het eerst in 3 dagen dat het geen (bijna) strak blauwe lucht is maar bewolkt en geen zon 
- Angelique
- 5-sterren

Heb ik iemand beledigt ofzo....zo ja...sorry...hoef je niet meteen met water te gaan gooien 

Tssss daar woon ik ook onder 
- Angelique
- 5-sterren

Het zijn meer dan 5 druppelsKim_S schreef: Tssss daar woon ik ook onder![]()
Zou het hier mee te maken hebben Angelique? Dus puur voor de afwisseling? ;-)Angelique schreef: Alweer zon en blauwe lucht...zooo boring![]()
- Angelique
- 5-sterren

Pas maar op anders stuur ik 'm bij naar Groningendinky89 schreef: Zou het hier mee te maken hebben Angelique? Dus puur voor de afwisseling? ;-)
Gaarne, das mooi de andere kant opAngelique schreef: Pas maar op anders stuur ik 'm bij naar Groningen![]()
Hier nog geen water gevallen...
ik vind het ontzettend klam en broeierig

- Angelique
- 5-sterren

Nee, hij buigt af naar GroningenKim_S schreef: Gaarne, das mooi de andere kant op
Hier nog geen water gevallen...
Maar zo'n l*llig vlekje en het regent al een half uur.