nah das niet fijnsylvia schreef: Ik heb gisteren mijn molen in de prak gedraaid![]()
Ze eten het niet meer
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
Francisca
Re:Ze eten het niet meer
Nou ik had em net , hij is van mijn schoonmoeder geweest, zo'n moulinex ding (creme kleurig met oranje) 27 jaar oud maar draaide als een tierelier, alleen het plastic is natuurlijk niet meer je van het dus de schroefdop waar je de messen mee vastzet brak af , en omdat het al zo'n oud ding is kun je natuurlijk geen onderdelen meer los kopenSunshine schreef: nah das niet fijnhoe kwam dat??
-
Francisca
wel jammer!!sylvia schreef: Nou ik had em net , hij is van mijn schoonmoeder geweest, zo'n moulinex ding (creme kleurig met oranje) 27 jaar oud maar draaide als een tierelier, alleen het plastic is natuurlijk niet meer je van het dus de schroefdop waar je de messen mee vastzet brak af , en omdat het al zo'n oud ding is kun je natuurlijk geen onderdelen meer los kopen
op zoek naar een andere!!
jaSunshine schreef: wel jammer!!
op zoek naar een andere!!
Ja maar vaak zijn die aangeboden dingen allemaal zo ver weggonny schreef: marktplaats...![]()
erop.....over??
-
Francisca
dat is wel vaak zo!!!sylvia schreef: Ja maar vaak zijn die aangeboden dingen allemaal zo ver weg![]()
sparen dan maar???
Laatst gewijzigd door Francisca op do 07 apr 2005, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodigSunshine schreef: dat is wel vaak zo!!!
sparen dan maar???ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe
![]()
-
gonny
wat voor keukenmachine moet t zijn???sylvia schreef: ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodig![]()
dan ga ik ook zoeken!! + rondvragen!!!
een vleesmolengonny schreef: wat voor keukenmachine moet t zijn???
dan ga ik ook zoeken!! + rondvragen!!!![]()
-
gonny
owwwww een vleesmolen...sylvia schreef: een vleesmolen
en Gonny heeft wat gevondengonny schreef: owwwww een vleesmolen...oke....als ik wat vind...dan hoor je t wel!!
![]()
Gonny bedankt
-
Francisca
ja das waar!! hmm lastig.....sylvia schreef: ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodig![]()
je hebt al iets lees ik
Laatst gewijzigd door Francisca op do 07 apr 2005, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Francisca
Heej Sylvia, gave vleesmolen joh 8)sylvia schreef: en Gonny heeft wat gevonden
Gonny bedankt![]()
![]()
![]()
![]()