De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7
Dat is jammer. Heeft er al een lactatiekundige naar gekeken?
Wat een mooi mannetje!! Waauww.. Tis echt een heel mensje!
Ja en wat een haar al!
Jaaaa eindelijk een foto van minikoek 
Wat een mooi pretbekkie en heerlijke babyspekjes!!
Lief hoor

En alle andere baby's ook super schattig!
Ik ga morgen haar ledikant maar laten zakken want mevr trekt zich zo makkelijk op dat ik bang ben dat ik haar een keertje buiten haar bed ga vinden.....
Vanmorgen hilarisch: Suze had een boterham met leverpastij gegeten en na de tijd was ze opeens heel hard aan het schaterlachen, zit Duko onder de tafel haar handjes schoon te likken.
Niet echt opvoedkundig verantwoord maar het was zo schattig omdat Suze compleet in een deuk lag van dat gelik.....

Nou hierbij ook wat foto's van mijn kleine meid

Lief hoor
Ik ga morgen haar ledikant maar laten zakken want mevr trekt zich zo makkelijk op dat ik bang ben dat ik haar een keertje buiten haar bed ga vinden.....
Vanmorgen hilarisch: Suze had een boterham met leverpastij gegeten en na de tijd was ze opeens heel hard aan het schaterlachen, zit Duko onder de tafel haar handjes schoon te likken.
Niet echt opvoedkundig verantwoord maar het was zo schattig omdat Suze compleet in een deuk lag van dat gelik.....

-
hannabelgje
- 5-sterren

Het komt door de spruw. Dat heeft een grote kloof veroorzaakt en dat geneest niet als hij drinkt.Nadia schreef: Dat is jammer. Heeft er al een lactatiekundige naar gekeken?
Ledikant en box dan maar laten zakken ineens hebben ze het door.Else! schreef: Jaaaa eindelijk een foto van minikoek
Lief hoor![]()
Niet echt opvoedkundig verantwoord maar het was zo schattig omdat Suze compleet in een deuk lag van dat gelik.....![]()
![]()
Wat een heerlijk meisje.
Hier werden de handjes van Davey ook wel eens gelikt en hij is er ook groter mee geworden
Aaah schattig de baby's.
Ben zo benieuwd hoe die van ons eruit ziet. Nog even geduld hebben.
Ben zo benieuwd hoe die van ons eruit ziet. Nog even geduld hebben.
Daar was ik ook onwijs benieuwd naar!
Dwayne oefent deze ochtend voor de voice over van karate kid.
Whaaaaahaaaaaahaaaaaa
Dwayne oefent deze ochtend voor de voice over van karate kid.
Whaaaaahaaaaaahaaaaaa
Ook leuke foto's van Suze 
En ze krijgt al een beetje haar!
En ze krijgt al een beetje haar!
Ik ben ff iets te ver gegaan 
sinds een week gaat mn bekken losser zitten waardoor ik als ik teveel doe last van mijn onderrug krijg. Vanmiddag zand wezen scheppen. ....dat vond mn rug duidelijk niet grappig. .....dus nu weigert ie dienst......kan ff niks meer....aua au
niet handig als zzp'er. ...maar ja, eigen schuld
sinds een week gaat mn bekken losser zitten waardoor ik als ik teveel doe last van mijn onderrug krijg. Vanmiddag zand wezen scheppen. ....dat vond mn rug duidelijk niet grappig. .....dus nu weigert ie dienst......kan ff niks meer....aua au
niet handig als zzp'er. ...maar ja, eigen schuld
Even een dag rustig aan doen, dan voel je je daarna vast beter. En qua bevalling beter een los dan een vast bekken hoor 
Vera is weer naar het concentratiebureau geweest. 65 cm en 7350 gram. De arts bleef alleen aan dr hoofd drukken en porren en dat vond ze niet leuk. Schijnbaar heeft Vera een puntig hoofd. Ik zie het er nog steeds niet in. En heb nu ook al zeker geen zin in een schedelfoto om te kijken of de schedelnaden niet voortijdig zijn gesloten.
Vera is weer naar het concentratiebureau geweest. 65 cm en 7350 gram. De arts bleef alleen aan dr hoofd drukken en porren en dat vond ze niet leuk. Schijnbaar heeft Vera een puntig hoofd. Ik zie het er nog steeds niet in. En heb nu ook al zeker geen zin in een schedelfoto om te kijken of de schedelnaden niet voortijdig zijn gesloten.
lijkt mij dat als dat daadwerkelijk zo zou zijn ze er wel last van zou hebben. Dan komt er teveel druk op de hersenen en dat doet erg zeer....als ze gewoon vrolijk is lijkt het me niet dat ze pijn heeft. En als je zelf niks ziet......koekje schreef: Even een dag rustig aan doen, dan voel je je daarna vast beter. En qua bevalling beter een los dan een vast bekken hoor
Wij moesten bij de oudste elke 4 weken op controle omdat volgens de arts haar hoofd te klein was.
Na een jaar constant meten maakte het ineens niet meer uit hoeveel cm de omtrek van haar hoofd was, want na 1 jaar hoefde er volgens de voorschriften niet meer gemeten te worden

Ze had trouwens helemaal geen klein hoofd, maar het viel natuurlijk op want ze had gewoon niet zo'n dikke Duitse kop
Na een jaar constant meten maakte het ineens niet meer uit hoeveel cm de omtrek van haar hoofd was, want na 1 jaar hoefde er volgens de voorschriften niet meer gemeten te worden
Ze had trouwens helemaal geen klein hoofd, maar het viel natuurlijk op want ze had gewoon niet zo'n dikke Duitse kop
Ach Suze is ook een pretbekje/spekbekje. Hoeveel weegt ze?
Eet ze al zoveel brood? Hier sabbelt ze er wel op.maar echt boterhammen eten doet ze niet hoor.
Koekje: geen zorgen maken hoor, desnoods even richting KA?
Eet ze al zoveel brood? Hier sabbelt ze er wel op.maar echt boterhammen eten doet ze niet hoor.
Koekje: geen zorgen maken hoor, desnoods even richting KA?
Mijn kleine knaapje is vorige week 1 jaar geworden. Het was Fedde's Feestweek, met een klein feestje en taart op de dag zelf, paar dagen later zijn feestje op de creche en afgelopen weekend zijn tuinfeest wat ternauwernood is gered door een enorme tent. En nu heeft hij afgelopen nacht een pseudo kroep aanval gehad, dat is een erfenisje van zijn moeder helaas
. Ik hoop dat het niet vaker gaat gebeuren
.
Maar hier de foto van mijn trotse... Peuter!!! Bye bye baby

Maar hier de foto van mijn trotse... Peuter!!! Bye bye baby

Ooohw

Wil je hem uithuwelijken aan Fenna?

Wil je hem uithuwelijken aan Fenna?