Bedankt tandarts. Iets achtergebleven?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bedankt tandarts. Allergische reactie gehad, weer thuis.

me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

echt hoor.... ik val van de ene verbazing in de andere...... ik denk niet dat een gewone tandarts je kan helpen...
een kaakchirurg met veel meer ervaringen met problemen denk ik eerder aan....
daarbij he... die tandarts die je die ellende heeft bezorgd..... zullen we samen naar hem toe gaan?!!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wanneer je die kruk op antislipmat plaatst zou het denk ik wel moeten kunnen. Kwestie van laten testen door vriend of het inderdaad goed stevig staat, is van afstand lastig te zeggen ;-)

Wel fijn dat de huisarts zo met je mee denkt en alternatieve middelen niet schuwt :-) Hopelijk werkt het en voel jij je snel minder slap!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ben je toevallig lid van bv aafje oid? 
anders kan je naar een zorgwinkel gaan en een stoel oid huren... hebben wij toen ook gedaan
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

vanaalst schreef: echt hoor.... ik val van de ene verbazing in de andere...... ik denk niet dat een gewone tandarts je kan helpen...
een kaakchirurg met veel meer ervaringen met problemen denk ik eerder aan....
daarbij he... die tandarts die je die ellende heeft bezorgd..... zullen we samen naar hem toe gaan?!!!
Jaaaa!  :knuppel2: :knuppel2:
dinky89 schreef: Wanneer je die kruk op antislipmat plaatst zou het denk ik wel moeten kunnen. Kwestie van laten testen door vriend of het inderdaad goed stevig staat, is van afstand lastig te zeggen ;-)

Wel fijn dat de huisarts zo met je mee denkt en alternatieve middelen niet schuwt :-) Hopelijk werkt het en voel jij je snel minder slap!
Modern hè?! Het klinkt beter dan nog een ab kuur of zo!
vanaalst schreef: ben je toevallig lid van bv aafje oid? 
anders kan je naar een zorgwinkel gaan en een stoel oid huren... hebben wij toen ook gedaan
Mijn ouders wel geloof ik, ik zal ze eens bellen!
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ach meisje toch, net de laatste 6 bladzijden doorgelezen  :( :( :( 

Ik hoop zo hard voor je dat de pijn steeds minder wordt !!!!  Bij mij was 1 kies getrokken in mei en daar heb ik 3 weken last van gehad  :-X
De vieze smaak in je mond kan misschien ook komen van etensrestjes in de wonden? Dat was dus bij mij wel zo, dan at ik bijvoorbeeld rijst en bleef er een rijstkorrel in de wond zitten. Maar ik weet natuurlijk niet of je nu alweer iets semi-vast eet :-\ :-\
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Nynke schreef: Ach meisje toch, net de laatste 6 bladzijden doorgelezen  :( :( :( 

Ik hoop zo hard voor je dat de pijn steeds minder wordt !!!!  Bij mij was 1 kies getrokken in mei en daar heb ik 3 weken last van gehad  :-X
De vieze smaak in je mond kan misschien ook komen van etensrestjes in de wonden? Dat was dus bij mij wel zo, dan at ik bijvoorbeeld rijst en bleef er een rijstkorrel in de wond zitten. Maar ik weet natuurlijk niet of je nu alweer iets semi-vast eet :-\ :-\
Nee, ik eet (lees, drink) alleen nog maar soep, yoghurt en dunne en havermoutpap. En daarna spoel ik het meteen schoon.
Ik heb nu bij de apotheek een sterker middel gekregen om te spoelen. Ik ga morgen eens vragen of mijn eigen tandarts eens wil kijken. Die kan vast wel zeggen of het ontstoken is of dat het bijvoorbeeld van de hechtingen komt.

De pijn is te doen. Ik moet vooral niet teveel praten.
En vanavond moest ik niezen. Mijn hemel!  :o :-X
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

dat dacht ik al, alleen maar vloeibaar.  Sterkte en ga maar niet op de tocht zitten  ;)

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Wat een dag. Dit schiet echt niet op zo.
Oke, ik heb geen diarree meer, maar het alternatief is niet beter. Een half uur nadat ik wat gegeten heb spuug ik alles weer uit. Ik voel me echt hondsberoerd.

Morgen samen met manlief naar de huisarts en dan ga ik gewoon eisen dat ik word gezien door een kaakchirurg. De pijn in mijn mond is nog altijd niet te doen, elke keer als ik slik voel ik de hechtingen snijden.
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Och en ik dacht nog wel geen nieuws is goed nieuws. . Wat ontzettend balen.. Heel veel sterkte en een rustige nacht gewenst. .
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Klinkt onveranderd kaa uu tee. Snijdende hechtingen kan volgens mij maar één ding betekenen: een zware ontsteking onder die hechtingen, waardoor de boel is opgezwollen. Is er in dat hele overgereguleerde land nou werkelijk geen arts te vinden die een sluitende diagnose +  behandeling voor mekaar krijgt? Sodeju zeg! :-X

Sterkte maar weer eens. Ik hoop dat je binnen afzienbare tijd een arts (m/v) met ballen voor je neus krijgt die eindelijk eens de juiste beslissingen neemt!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Hope schreef: Wat een dag. Dit schiet echt niet op zo.
Oke, ik heb geen diarree meer, maar het alternatief is niet beter. Een half uur nadat ik wat gegeten heb spuug ik alles weer uit. Ik voel me echt hondsberoerd.

Morgen samen met manlief naar de huisarts en dan ga ik gewoon eisen dat ik word gezien door een kaakchirurg. De pijn in mijn mond is nog altijd niet te doen, elke keer als ik slik voel ik de hechtingen snijden.
Ik denk dat het een goed plan is om een kaakchirurg er naar te laten kijken!
Wat vreselijk dat je je nu nog steeds niet beter voelt (ook al is de diaree weg)  :(
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Anne in Duitsland schreef: Klinkt onveranderd kaa uu tee. Snijdende hechtingen kan volgens mij maar één ding betekenen: een zware ontsteking onder die hechtingen, waardoor de boel is opgezwollen. Is er in dat hele overgereguleerde land nou werkelijk geen arts te vinden die een sluitende diagnose +  behandeling voor mekaar krijgt? Sodeju zeg! :-X

Sterkte maar weer eens. Ik hoop dat je binnen afzienbare tijd een arts (m/v) met ballen voor je neus krijgt die eindelijk eens de juiste beslissingen neemt!
Volgens mijn eigen tandarts zijn de hechtingen gewoon veel te strak gezet. Maar omdat ze zeggen dat ze er echt tien dagen in moeten zitten en ik pas op dag 7 zat durfde ze het niet aan ze te laten verwijderen. Maar ja, dit is ook maar gewoon een tandarts. Ik wil een kaakchirurg. Een goede. En ik ga pas weg bij de huisarts als ik niet alleen een verwijzing, maar ook een afspraak heb. Want ik heb er ook geen zin in dat ze zeggen dat er nog tien wachtende voor me zijn en ik over een week of twee eens naar de poli mag komen. Ik wil NU.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

juist!
vuist op de tafel!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

vanaalst schreef: juist!
vuist op de tafel!
De brutale mens heeft de halve wereld, helaas.
Ze gaan iets regelen. Ik ben benieuwd. En ik ben het vooral ook beu. Ik ben nu al een week van het kastje naar de muur gestuurd. Ik stik van de pijn en ben zo slap als een vaatdoek. Het is echt niks voor mij, maar ik heb toch maar eens gezegd dat ze niet willen weten wat er gebeurd als ik niet vandaag ben gezien door iemand met verstand van zaken.
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Mooi, hopelijk dat het je helpt.. Zou fijn zijn als je eens een nachtje normaal zou kunnen slapen, of eens een 'vol' gevoel in je buik zou hebben... Sterkte!! :bigarmhug:

Plaats reactie