De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7
(O ja, wat een heerlijk foto's van de kleine dames! Je zou zeggen dat het tijd is voor een leuke meeting, maar dat is gewoon zooo niet haalbaar helaas...)
Hij lijkt schattiger dan hij is hoorKim_S schreef: Ooohw![]()
![]()
Wil je hem uithuwelijken aan Fenna?
![]()
Fenna (#peuterpuber)denkt dat ze hem wel aan kanJantina schreef: Hij lijkt schattiger dan hij is hoor![]()
Check! Heb jij een recente foto dan?
[me=koekje]knijpt in Fedde's wangen via beeldscherm[/me]
Koek de wangenknijper!
Zeg, maak jij je niet te druk over dat mooie koppie van je meisje?
Dat snuffelen op internet is killing Koek.
Zeg, maak jij je niet te druk over dat mooie koppie van je meisje?
Uhuh 8)Jantina schreef: Check! Heb jij een recente foto dan?
Allebei mijn dames:

Leuk!
En wat matchen ze goed bij je interieur!
Das Anne in D. haar interieur in Zwedenkoekje schreef: Leuk!
Maar ik denk dat we daar maar gewoon heen moeten verhuizen, omdat de kindjes zo goed bij het interieur passen
Je zou ze ook permanent bij Frau Antje kunnen stallen. Of misschien wordt het eens tijd voor mini-antjes (ze leest hier toch niet) 
Optie 1 is prima, maar wij kunnen Zweden niet zo lang missen dus dan gaan we ook wel mee 
Optie 2...

Optie 2...
-
Martine-Tom
Jaaaaaaaaaaaa daar word Frau Antje vast heuuuul blij van!!!!koekje schreef: Je zou ze ook permanent bij Frau Antje kunnen stallen. Of misschien wordt het eens tijd voor mini-antjes (ze leest hier toch niet)![]()
@ Sieglinde : ja 's ochtends 1 boterham, tussendoor 1 stuks fruit, 's middags boterham en soms na de tijd nog wat fruit en 's avonds grote bak avond eten 
Meestal drinkt ze alleen 's ochtends en 's avonds nog een melkfles en soms rond 15.00 uur nog eentje. Voor de rest drinkt ze thee en water.
Suze zat de laatste keer met haar gewicht net onder het lijntje dus de spekjes vallen nog wel mee t.o.v. het begin (toen zat ze ruim boven de lijn en had ze ook veel meer spekjes)
@ Kim S: mooie dames heb je!!!!
Meestal drinkt ze alleen 's ochtends en 's avonds nog een melkfles en soms rond 15.00 uur nog eentje. Voor de rest drinkt ze thee en water.
Suze zat de laatste keer met haar gewicht net onder het lijntje dus de spekjes vallen nog wel mee t.o.v. het begin (toen zat ze ruim boven de lijn en had ze ook veel meer spekjes)
@ Kim S: mooie dames heb je!!!!
jij geeft helemaal geen tiet meer?
Ik denk dat er misschien een halve boterham binnengaat bij Robyn. Verder vooral veel gemors 
Ze is anders wel een goede eter. Gisteren zalm lasagne, heeft ze de helft van mijn eten opgegeten
Ze wil ook nog veel meer melk. En water met sloten. Dat drinkt ze tegenwoordig met een rietje
Ze is anders wel een goede eter. Gisteren zalm lasagne, heeft ze de helft van mijn eten opgegeten
Ze wil ook nog veel meer melk. En water met sloten. Dat drinkt ze tegenwoordig met een rietje