Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb wel zin in een everzwijn :obelix:
Ligt die bloemkool in de vriezer dan? ???Martine-Tom schreef: Mijn vermogen tot uitstellen word blijkbaar volledig onderschat![]()
Want anders moet je straks je vermogen om groene / blauwe / wandelende bloemkool te eten gaan testen
Veraatje weer een zuip-dag?koekje schreef: Ik heb wel zin in een everzwijn :obelix:
-
Martine-Tom
Yep, een zak bevrozen roosjes...houdbaar tot sint juttemis dus kan nog ff uitstellenKim_S schreef: Ligt die bloemkool in de vriezer dan? ???
Want anders moet je straks je vermogen om groene / blauwe / wandelende bloemkool te eten gaan testen
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Voor het eerst in mijn leven heb ik brood in de broodrooster laten aanbranden 
Wij hebben zojuist een uitsmijter gegeten. Vanavond botervis
Wij hebben zojuist een uitsmijter gegeten. Vanavond botervis
Oooohw. Wilde de VWA al gaan bellen, maar dat stel ik dan nog even uitMartine-Tom schreef: Yep, een zak bevrozen roosjes...houdbaar tot sint juttemis dus kan nog ff uitstellen![]()
-
Martine-Tom
Join the club!Kim_S schreef: Oooohw. Wilde de VWA al gaan bellen, maar dat stel ik dan nog even uit![]()
Martine-Tom schreef: Join the club!
![]()
Nee, dan zou ik er nog wel een dönerschotel achteraan gooien.Kim_S schreef: Veraatje weer een zuip-dag?![]()
-
BusKay
Martine-Tom schreef: Yep, een zak bevrozen roosjes...houdbaar tot sint juttemis dus kan nog ff uitstellen![]()
Kerstmenu:
Bloemkoolsoep
~.~
Kalkoen gevuld met bloemkool
~.~
Bloemkoolpudding
Bloemkoolsoep
~.~
~.~
Bloemkoolpudding
-
Martine-Tom
En ondertussen in de keuken van allerlei dingen snoepen die wél lekker zijn, dit aan de gasten voorzetten en zelf wederom de bloemkool ontduiken..goed idee!BusKay schreef:Kerstmenu:
Bloemkoolsoep
~.~
~.~
Bloemkoolpudding
durf je nog op de weegschaal, sas?-Saskia- schreef: Man, er is een week voor me gekookt. Vanavond gewoon weer crackers hoor!![]()
Ik denk bonen :ruftsmilie:
Chili sin carne.
Aardappelanders met bloemkool met een vegaburger/kipburger
Beenhammetje met gebakken aardappeltjes een gekke wortels.