Ja hoor kan prima. Anders invriezen?Lizzy schreef: Nog een keer Chili Sin Carne. Zou je dat 3 dagen kunnen eten, als je het in de koelkast bewaard en als ik vanavond de helft van dit portie opwarm? Het is dus zonder vlees. Ik eet nooit 3 dagen achtereen hetzelfde maar ik heb zoveel, zonde om weg te knikkeren....![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
- Charlie Angel
- Moderator
Michiel appeltaart en ik chocoladetaart.Angelique schreef: En![]()
-
Martine-Tom
Gebakken aardappels, doppers, rookworst weinig culinair maar wel passend bij het weer 
kliek van gister
doperwten met peulen
nu maak ik er een ovenschotel van.
doperwten met peulen
nu maak ik er een ovenschotel van.
iets met tok, veel groentjes en lijst.
Zoete aardappelpuree met mascarpone, erwtjes, worteltjes en de tofu uit het andere topic.
-
Martine-Tom
Doe er wat bloemkool of koolraap bij, dan richten we een standbeeld voor dapperheid op voor jemonster schreef: Zoete aardappelpuree met mascarpone, erwtjes, worteltjes en de tofu uit het andere topic.
Er zitten champignons in, die vind ik altijd zo zompig worden als je ze in vriest... We eten gewoon 3 dagen Chili! En dan morgen inderdaad in een wrap. En dan maak ik er zelf guacamole bij ofzo.Nadia schreef: Ja hoor kan prima. Anders invriezen?
Bloemkoolpuree is ook heerlijk! En koolraap is goddelijk.Martine-Tom schreef: Doe er wat bloemkool of koolraap bij, dan richten we een standbeeld voor dapperheid op voor je![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Martine-Tom schreef: Doe er wat bloemkool of koolraap bij, dan richten we een standbeeld voor dapperheid op voor je![]()
Meneer heeft pech (want geen vlees
- Pauline
- 5-sterren

Zitten jullie goed...., ja?? Nou daar komt ie!!!
SPRUITJESSCHOTEL!

SPRUITJESSCHOTEL!
Worteltjes, aardappelpartjes en vissticks/vegaburger. Mijn kookkunsten zijn echt heel hoogstaand en indrukwekkend momenteel, maar we eten wel elke dag groente 
heerlijk!!! Met ui, paprika, aardappelblokjes.Pauline schreef: Zitten jullie goed...., ja?? Nou daar komt ie!!!
SPRUITJESSCHOTEL!![]()
![]()
![]()
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Nee! Met ui, rode peper, gember, rookworst, appel en cashewnoten.monster schreef: heerlijk!!! Met ui, paprika, aardappelblokjes.
- Angelique
- 5-sterren

Hadden wij eergister alPauline schreef: Zitten jullie goed...., ja?? Nou daar komt ie!!!
SPRUITJESSCHOTEL!![]()
![]()
![]()
![]()