De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Welkom Nore, 28-7
Leuk, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!
Spannend de eerste keer naar de verloskundige.
Hopelijk is alles goed
Misschien leuk om een uitgerekende datum lijstje te maken van de nieuw te verwachten baby's?
Spannend de eerste keer naar de verloskundige.
Hopelijk is alles goed
Misschien leuk om een uitgerekende datum lijstje te maken van de nieuw te verwachten baby's?
Tuuuurlijk!! Proficiat!!
Ik heb zojuist een geweven doek besteld
Ik heb zojuist een geweven doek besteld
Gefeliciteerd!Kim en Casper schreef: Mag ik me bij jullie aanmelden? Ben naar verwachting bijna 11 weken in verwachting van onze eerste spruit. Vanmiddag hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend!![]()
Productie lijkt weer als vanouds
240cc gekolfd
-
Kim en Casper
- 4-sterren

Dank jullie wel
Hartelijk gefliciteerd 
wat leuk ! Gefeliciteerd!Kim en Casper schreef: Mag ik me bij jullie aanmelden? Ben naar verwachting bijna 11 weken in verwachting van onze eerste spruit. Vanmiddag hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend!![]()
Als het goed is ben je dan ergens eind maart/begin april uitgerekend. .....leuk leuk.
Wat leuk, van harte!!!
Wat een speciaal moment hesuzanne 1 schreef: JAAAAAA sinds gisteren voel ik ukkie duidelijk bewegen
Sieglinde.....Mochten jullie de cosleeper toch niet meer gebruiken. .....
ik hou ons aanbevolen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd Kim!
Gefeliciteerd!
Vera was erg druk aan het doek in de box: gillen en kraaien, met de rammelaar tegen het muziekjesapparaat rammen en de o-ball in de andere hand en de furby schoppen. En toen was het ineens muisstil, is ze in slaap gevallen met de rammelaar nog in de hand
Vera was erg druk aan het doek in de box: gillen en kraaien, met de rammelaar tegen het muziekjesapparaat rammen en de o-ball in de andere hand en de furby schoppen. En toen was het ineens muisstil, is ze in slaap gevallen met de rammelaar nog in de hand
Dwayne heeft vandaag de hele dag bij oma gespeeld. Hij heeft zijn eerste fruihap gehad
Mijn kolf productie is weer prima
op het werk 350 cc gekolfd 
Mijn doek is vandaag binnen gekomen. Hij ligt bij de buren. Morgen ophalen en meteen uitproberen
Mijn kolf productie is weer prima
Mijn doek is vandaag binnen gekomen. Hij ligt bij de buren. Morgen ophalen en meteen uitproberen
Welke doek is het geworden?