Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dan moet die eerste 'm maar gaan worden Koek. Kookplaat is wel te vervangen.

Go for it  :-*
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

koekje schreef: Erg aan de bovenkant van het budget, nog net in deze wijk (niet de meest geweldige), tuin op het oog niet zo heel kindvriendelijk (is wel iets aan te doen) en niet zo heel groot, koken op platte plaat met stekker (ik doe alleen aan gas) en geen idee hoe dat zit met de inbouwoven (lijkt op magnetron). Tot zover de minpunten.
Tuin heb je voor weinig geld kindvriendelijk als je er gras in zaait.
Platte plaat kan inductie zijn en dat kookt vergelijkbaar met gas, behalve wokken.
Gasplaat kan je altijd inbouwen als er een aansluiting voor is, gasplaten zijn de goedkoopste kookplaten.
Magnetron kan ook een combi-oven zijn met magnetron.
Die kan je zonder magnetron gebruiken. Nadeel bij de onze vond ik dat de oven niet geweldig was.

Klinkt goed Koek!
Ik zie dat je vannacht er nog voor op BP was, heerlijk dat enthousiasme bij de zoektocht naar een huis!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig :P
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig :P
Een Lique-momentje  :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ow heb ik die ook al!  :D
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Borke schreef: Klinkt goed Koek!
Ik zie dat je vannacht er nog voor op BP was, heerlijk dat enthousiasme bij de zoektocht naar een huis!
Ja, klinkt idd goed!

Maar helaas is hij net boven budget. Maar hij staat al blijkbaar toch erg lang te koop, kan we misschien toch iets meer van de prijs af kunnen bieden.
Ik ben niet tot midden in de nacht aan het zoeken geweest. Ik had hier een bepaald iemand die erg wakker was en dan moet je toch wat  :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb net de hele wijk afgespeurd op funda :P maar geen kookplaat met een stekker gevonden in combi met een loods  ???
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Vandaag weer 2 huizen bekeken ...
1 viel enorm tegen in het echt (duidelijk geval van mooiere foto's dan in real life) en de ander hadden we toch zo'n ongeïnteresseerde makelaar  ???
Goh, die ketel is wel oud hé ? Zijn antwoord : Ik geef u zo de brochure mee, daar zal het vast wel instaan
En zo ging het nog even door en om de 2 minuten ging die telefoon en op het eind vertelde hij nog even doodleuk dat hij hier zoveel bezichtigingen had gehad, maar ja ... Niemand die een bod deed hé ? Gek werd hij ervan
Heel irritant ... Zo iemand die je het liefst ziet vertrekken ipv bieden

Helaas hoorde je heel erg de snelweg in de tuin, dus toch een no go voor ons, maar ik heb me werkelijk waar zitten verbazen over die makelaar ... Wat een muppet was dat zeg
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Monique77 schreef: Vandaag weer 2 huizen bekeken ...
1 viel enorm tegen in het echt (duidelijk geval van mooiere foto's dan in real life) en de ander hadden we toch zo'n ongeïnteresseerde makelaar  ???
Goh, die ketel is wel oud hé ? Zijn antwoord : Ik geef u zo de brochure mee, daar zal het vast wel instaan
En zo ging het nog even door en om de 2 minuten ging die telefoon en op het eind vertelde hij nog even doodleuk dat hij hier zoveel bezichtigingen had gehad, maar ja ... Niemand die een bod deed hé ? Gek werd hij ervan
Heel irritant ... Zo iemand die je het liefst ziet vertrekken ipv bieden

Helaas hoorde je heel erg de snelweg in de tuin, dus toch een no go voor ons, maar ik heb me werkelijk waar zitten verbazen over die makelaar ... Wat een muppet was dat zeg
Bij sommigen is het gewoon een wonder dat er nog huizen bij ze gekocht worden ondanks dat hun de makelaar zijn  :-X

Wij hebben ook eens in hoog tempo achter een dame aan moeten rennen, die al zenuwachtig in de volgende kamer op de grond stond te tikken als wij ergesn even iets langer wilde kijken. en ondertussen maar kirren hoe veeel bezichtigingen ze daar al gedaan had en dat het zoo druk rond die hut was en ergens op het eind kwam ze nog een ruimte tegen die ze nooit eerder gezien had  :biggrin2:

Krijg dan toch de neiging soms om een briefje bij die mensen in de bus te doen met mijn ervaringen met hun makelaar.
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

koekje schreef: .... Ik had hier een bepaald iemand die erg wakker was en dan moet je toch wat  :P
dan gooi je daar toch wat drank in.  Werkt over het algemeen bij groot en klein. :biggrin2:
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

K&D schreef: dan gooi je daar toch wat drank in.  Werkt over het algemeen bij groot en klein. :biggrin2:
Klassiek recept: stukje stof, schep suiker er in, dichtknopen, even dippen in de brandewijn en je hebt er geen kind aan  :biggrin2:
Zo deden ze dat ca. 80 jaar geleden  ::)
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Borke schreef: Klassiek recept: stukje stof, schep suiker er in, dichtknopen, even dippen in de brandewijn en je hebt er geen kind aan  :biggrin2:
Zo deden ze dat ca. 80 jaar geleden  ::)
In het geval van Koekje:
Brandewijn met suiker in mama, brandewijn-melk van mama in kind  :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kim_S schreef: In het geval van Koekje:
Brandewijn met suiker in mama, brandewijn-melk van mama in kind  :biggrin2:
En mocht het dan nog niet werken om kind daarmee in slaap te houden...vind je het iig lollig om wakker te zijn  :biggrin2:
sella

Bericht door sella »

Ik wens je succes met jullie huis van je dromen te kopen binnen jullie eigen budget Koek.
Lijkt me niet verkeerd meneer op eigen terrein, maar wel in eigen loods werken, daar de administratie houden. Huis lekker een thuis voor meneer en mevrouw en uk met vreemde slaapuren vera.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Martine-Tom schreef: En mocht het dan nog niet werken om kind daarmee in slaap te houden...vind je het iig lollig om wakker te zijn  :biggrin2:
Ik denk dat ik binnenkort eens een grotere lever ga kweken  8)

Plaats reactie